Damn, moest dat nou... ik speel al uit wanhoop de laatste tijd weer Gears 2. Zeker strakke shizzle en de omgevingen zijn ook echt geweldig mooi. Lijkt erg veel op Bulletstorm, maar goed... dit is Gears! Can't WAIT!
Hoe heette die dan? Was het van een bepaalde show ofzo, want dan kan je hem weer makkelijk terugvinden. Oh, en eens met wat je bij dat filmpje zei
Ik nu ook niet meer. Het zou kunnen dat dit nog niet naar buiten mocht worden gebracht. Gebeurt wel vaker dat dit soort video's prive worden of verwijderd.
Was het niet gewoon deze? http://marketplace.xbox.com/nl-nl/P...a33a7b3-535b-4be8-bf3c-7caa86dffb53?cid=SLink
Zo te zien wel. Vandaag geüpload. Echter kan ik hem niet afspelen op mijn laptop? Zal vast wel zo horen, ben hem nu aan het downloaden voor de 360.
klopt. het is die. die silverback ga je ook pas laat kunnen unlocken las ik. man schiet op met die game, geef
Ik snap gewoon niet, dat Gametrailers, Uncharted 3 als beste mp heeft genoemd van E3? Die game heeft elke gamemode van Gears gestolen en doet in elk opzicht gewoon onder aan de mp van Gears.. Uncharted is wel cool, maar Gears 3 > U3
Gears 1 en 2 ook gekocht, uitgespeeld en weer verkocht. Vond het twee prachtige spellen maar de MP deed me niet veel jammer genoeg. Ben meer van de wat realistiche dingen. Ben deze nu weer kwa nieuws aan het volgen. Horde 2.0 en dan die map met de zandstorm... Fucking hell! Bovendien wil ik ook weten hoe het afloopt. Dus, wie trekt mij definitief over de twijfel-drempel?
Ik kon en kan gewoon het Youtube filmpje bekijken trouwens =), Horde 2.0 ziet er echt gruwelijk uit!.
oke bullshit zeg 1500 maar om je weer terug in het leven te kopen? wat zwak.. 1 mauler is 420 puntjes dus elke randebiel kan zichzelf vrijkopen zo..
heb beetje discussie erover gevolgd, je kan je blijkbaar 1x per wave terug erin kopen. en waarschijnlijk is 1500 gewoon voor die test fase. net zoals al die medal in de beta. wordt allemaal nog aangepast