[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten iig alle WotLK mounts eruit gooien die te halen zijn dmv raidachievements, zo blijven ze toch een beetje exclusief.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ben ik het wel mee eens, maar dan willen de meeste er toch iets voor in de plaats hebben. Een extra titel of misschien een paar extra achievements via dungeon finder of LFG.

Ik als verzamelaar ben tegen het verwijderen van mounts, maar bij WOTLK heb je er nu snel een aantal bij. Het is te makkelijk geworden om ze te halen, ook al zou ik nog graag die van Ulduar en LK willen hebben.

Het is alleen dat er gewoon niemand meer op die content speelt, als 85 raid group zijnde dan. In het begin van Cata deden nog een aantal guilds dat wel, maar nu doet echt niemand het meer, mount of geen mount.

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of sommigen werken gewoon al sinds hun 12e zoals ik.

Echt Yellow, je trekt soms de meest rare conclusies en geeft de meest rare opmerkingen.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je moest eens weten uit mijn omgeving. :cool:
    Goed voor je dat je al sinds je 12e werkt, maar je snap toch zelf ook wel dat de meeste 12 jarigen nog niet eens een bijbaantje hebben. De meeste zijn druk met iets wat middelbare school heet geloof ik. :cool:

Anyway, ken gewoon genoeg mensen van die leeftijd die bijna alles van pa en ma krijgen, inclusief rokerswaren terwijl ze bij lange na nog geen 16 zijn, maar dat terzijde.

Het boeit mij gewoon niet zoveel of je er voor gewerkt hebt of niet, heb het zelf met mensen gewoon heel anders ervaren. ;)

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha, nja ik vind paladins echt fijne tanks, Warriors zie ik echt nooit meer:confused: eerst waren dat altijd de tanks maar nu zie ik ze eigenlijk nooit meer in een dungeon...zelfs niet als DPS

Mage's en hunters... daar loopt het echt vol van :p in onze guild zitten er 20 level 80 mage's en 17 level 80 hunters :p en in totaal maar 8 warlocks:p waarvan 3 85 haha en ik straks dan:p

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nuf said!

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    met 264 kom je nooit in ZG, bs video lol, en op 264 heb je niet eens half genoeg mana om dit te healen. Geloof er niks van, wss gewoon pause video, switch gear, en play video rofl.

Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zoiets ja. Kun je nagaan dat er zat goede spelers zijn die al moeite hebben met 3x zoveel mana op level 85 en dan zou dit in eens werken zeker. Not. Ik geloof ook dat dit een fake vid is.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het heet gewoon skill.

En met 264 gear kun je natuurlijk gewoon naar binnen als je de rest in je bags hebt.

Hebben jullie trouwens de vid wel gekeken?

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    jeps, en ik geloof er geen zak van. Ik kan ook wel filmpje voor je maken met ilvl 2 in een normal HC? weet zeker dat ik die kan heale.... is heel simpel te maken rofl

11. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

Denk je echt dat die zichzelf zo belachelijk zou maken? Ik heb zijn armory bekeken en hij heeft Sinestra sinds april ook neer, en dat kunnen er niet veel zeggen, zelfs nu niet.

Skill -> gear, nog altijd en dat zou ook altijd zo blijven.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Sure, Skill >>> Gear klopt. Maar niet een zandalari met 264, bs =)

13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja hij zal echt wel een speler zijn, guild hebben, veel achivements, goede gear maar dat betekend nog niet dat die vid echt is.

Ik blijf erbij dat het niet mogelijk is, wat jullie geloven of willen geloven is jullie keus ;)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die ken ik een beetje, veel over gehoord op mijn server.
    Er zijn bij ons wel varianten te vinden, maar lang niet zo goed.
    Zo goed is onze server ook niet.

Toch had ik liever een filmpje gehad waarin hij dat woordelijk voor de camera uitlegt. Nu zie je dat alleen maar als gamecontent en dat wil nog wel eens wat ongeloof opwekken, lijkt me toch?

Anyway, ben anders wel bereid die paar woorden van mij in te slikken. Ik speel bij lange na niet zo lang en zoveel als hij.

Het is alleen wel wat Dagger zegt: Geen mens die jouw zal toelaten, dit moet je echt met je eigen guild doen. Geen verbazing dan bij mij dat hij bij Pwnanza zit.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    zei ik dat:p? waar dan :D?

17. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet het toch aan de gear die hij/zij aan heeft, hij heeft ook maar 61k mana.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nja ik ga hier niet verder op in, word een beetje een eindeloze discussie... jullie vinden hem awesome ik vind het fake... meningen verschillen. T maakt eigenlijk ook geen fuck uit want het is begonnen dat ik zei dat ik mensen kick die lager als 346 zijn, en dit blijf ik toch gewoon doen:p dus het boeid niet :D

geen 346? dan hoor je hier niet = byebye :D

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vid is geen mening...als je dat niet wilt zien ben je blind of je snapt de game nog niet helemaal.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nah heb best goede ogen en ik vind het fake. maar even voor jou dan:

Je hebt gelijk Gforce, ik neem al mijn woorden terug, het kan inderdaad met een laag item level en ik zal ook nooit meer iemand kicken omdat die er eigenlijk niet hoort.

Sorry voor mijn noob reacties en zal dit in de toekomst proberen niet meer te doen, maar kan natuurlijk niks garanderen.

Met vriendelijke groet, en nogmaals sorry:

Dagger

Deel Deze Pagina