Ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel meer van, maar goed, op deze manier hou ik ook gewoon mijn puntjes gewoon 'in mijn zak'. Zou leuk zijn als die PinballFX2 content eens allemaal voor 50% zou gaan. Daarnaast wacht ik o.a. op een aanbieding van Stacking. Oh, en Puzzle Fighter mag ook wel eens cheaper worden.
Misschien krijgen we weer thema weken zoals we deze week Race-week hadden Volgende week shooter week?
Mm, betwijfel het. Aangezien vorige week of zoiets nog de twee mappacks van MW2 in de Deal of the Week zaten.
Er zijn meer shooters dan alleen maar COD natuurlijk Zou zelf wel graag stacking in de aanbieding willen zien of Torchlight en wat DLC die nog nooit in de aanbieding is geweest. Enslaved DLC en andere "kleinere" titels. Niet voor de zoveelste keer dezelfde DLC.
Eindelijk komt Plants v zombies ( en andere PopCap games) weer eens als DotW. Vorige keer helaas niet kunnen halen omdat ik geen punten had maar nu ben ik voorbereid! *hmmmmm braaaaiiiiinnssss*
Peggle: 400 MSP Peggle Nights: 200 MSP Zuma: 200 MSP Bejeweled 2: 400 MSP Bejeweled Blitz: 200 MSP Plants vs. Zombies: 600 MSP Heavy Weapon: 400 MSP Feeding Frenzy: 200 MSP Feeding Frenzy 2: 400 MSP
Ik heb hem 2 jaar geleden aangeschaft voor 800 mp. Het is mijn beste aankoop ooit geweest voor dat geld, ben na ruim 2 jaar bijna klaar met de game
Ook allemaal al duizend keer gehad. Ik wacht op een afprijzing van AC Brotherhood en Fable 3 DLC. DLC van Brotherhood was al laatst 50% korting op PSN.
Alleen maar weer DLC dus in die poll Liever zie ik dat ze wat toffe aanbiedingen weer doen met wat Xbox klassiekers ofzo, of games on demand.
BTW, Gatling Gears is nu ook maar 800 puntjes ipv 1200 puntjes. Geen idee of het een blijvende prijsverlaging is of een aanbieding.
Got some info on DotW - it's 50% off each of a bunch of games:TMNT, Lara Croft ATGOL, X-Men, Comic Jumper, Hard Corps and Zeno Clash Van Acey Bongos
Aardige deals, alleen Lara Croft heb ik al, Hard Corps twijfel ik over omdat ik de besturing niet zo prettig vind, en de rest vind ik niet zo boeiend.