Ik doe vandaag weer mee! Alleen wil ik wel ff weten welke positie ik straks ga spelen. Dan kan ik mijn pro daarop trainen. Tenzij ik op middenveld moet spelen, dan is hij al 89.
Ok, maar ik bedoelde meer met het oog op het tournament. Of hebben we geen vaste posities? Hoe laat is iedereen online?
Wat pariauto zegt ben ik het wel mee eens, ik wil wel als we spelen, dat iedereen op zijn positie speelt van het toernooi, zodat iedereen daar goed aan went
Als ik mijn starting eleven moet geven zou ik op dit uitkomen : GK : Bryan/SN4RF RWB : Pariauto CB : Pinda CB : Sn4rf (als hij dat wilt) LWB : Alpha kid / Pinda CM : Godsmack/Alpha kid CM : Soufyan/Daz CAM : Daz/Donny ST : Donny/Daz ST : Alpine Wedstrijden tegen Exceptional is Woensdag 29 Juni 20:00 - 23:00. Jullie zeiden dat het geen probleem was in de chat.
Ik ben er dan sowieso niet bij, omdat ik dan hard moet leren voor de testen van de volgende dag. Ik ben vanaf donderdag 30 juni wel dagelijks beschikbaar omdat ik dan vrij ben, en kan op elke positie terecht (liefst middenveld met de punt naar voren). Als ik tenminste mee mag doen (kijkend naar de starting eleven van Alpine ). Ik kan nu ook een paar potjes meespelen .
Het maakt me eerlijk gezegt geen reet uit. Liever heb ik Sn4rf op het veld aangezien hij op elke positie uit de voeten kan en jij niet. nog fifa spelen ?
Jep, doe mij maar veldspeler en als Capo afwezig is ga ik wel keepen. Denk dat ik in het veld op vrijwel elke positie iets kan toevoegen dus we kijken wel waar een plekje vrij is en dan pak ik die spot.
Vandaag weer oefenen? Ging gisteren best aardig volgens mij. Op een gegeven moment ook de winst gepakt tegen een club met bijna 8000 punten, terwijl Alpine (als any) eruit was gelagged, waardoor we 70 minuten zonder any speelden. Luukkie doe jij dan ook een keer mee?