Welke champs spelen jullie vooral? Ik ben echt een fan van Dr. Mundo in 3v3. Wordt ontzettend moeilijk gedood en als de core build af is doe je een hoop AoE schade. Vanaf level 10 kun je de draak gewoon solo doen, wat een dankbaar team oplevert. Met de core build af kun je ook prima turretdiven om nog even iemand een les te leren of de turret te mollen, had pas een potje waarbij ik flink gefeed was, toen kon ik een turretdive doen op de spawnturret (kon wel 5 hits daarvan hebben ).
Build:
Doran's shield
Kindlegem -> Spirit Visage
Speed Boots -> Ionian Boots of Lucidity
Giant's Belt -> Sunfire Cape
Als je goed gaat kun je nog gaan voor Atma's Impaler, Warmog's Armor en Frozen Mallet.
Ga je niet goed dan kun je Thorn Mail nemen tegen meleemensen of Force of Nature tegen magiemensen.
Als de rest van je team gewoon zuigt dan zijn Aegis of the Legion en Stark's Favor handig.
Abilities:
Op lvl 4 wil je Infected Cleaver (nummer 1 om te upgraden ook) en Masochism beide op level 2 hebben. Vanaf dan eerst Burning Agony tot 5 halen (natuurlijk je ulti upgraden zodra mogelijk). Na BA de IC tot 5 en daarna masochism. BA is de main skill, doet een ton aan AoE damage. Uiteindelijk zullen alle enemies gelijk vluchten als ze alleen zijn en dan is de trick om ze gewoon bij te houden en ze dan met BA te damagen. Niet slaan, dan ga je te langzaam om ze goed bij te houden.