[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dankje...

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    :): (K)

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat zo'n post op?

Gezien je zelf aangeeft dat het makkelijk is om zo'n vid te maken die fake is zou ik zeggen; maak er een met een soortgelijk iets.

Edit: Eerste regel aangepast gezien het hoogstwaarschijnlijk wat te offensief is richting Dagger.

Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Om sommige dingen kun je niet heendraaien, feiten kunnen geen meningen worden.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hehe, eindelijk de 300 archeology bereikt. Schiet nu tenminste een beetje op en ben straks wel weer een paar achievements en misschien een mount verder. Meende dat er bij deze professions twee waren, althans volgens wowmounts.

6. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. De Raptor is niet zo zeldzaam maar de scepter (AQ mount) wel.

Gewoon lkkr muziek op zetten of TV kijken terwijl je Archeology doet. Gaat best snel dan.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Inderdaad, dat heb ik vandaag ook wel ervaren. Was zo ruim 60 punten verder.

Even een vraagje aan jouw: Wat kun je met die dig sites in dungeons waar een daily quest marker bovenstaat? Ik bedoel vooral wat je dan opgraaft en wat je er dus voor terug krijgt of terug kan krijgen.

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Niet aan mij gericht maar toch:

Daar krijg je een buff voor.(zandalari krijg je een beertje die extra damage doet.. Grim Batol geeft extra damage tegen Dragonkin etc.)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Thanks, voor mij niet echt nuttig dus. Tenzij ik een hoop in dungeons zou zitten. :thumbs:

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Voor niemand echt.. die dingen zijn veel meer waar dan een Pugje.;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dan maar via de vendor als dat kan? :)

12. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    nog vier bars en dan 85.
    Ik weet niet waar ik moet ik beginnen. Ik heb iig genoeg justice voor 1 item, welke zou ik nemen? (chest,head enz.) Ik wil zo snel mogelijk HC's gaan doen en is het dan het beste om gewoon normals te doen voor gear? Graag wat tips om te beginnen in lvl 85. Ik ben een paladin tank

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Challenge accepted.

Dit weekend gaan een paar raid groups van de guild er weer op uit en we splitten wat parties. Elke met een persoon met i264
    En voor de idioten die fake screamen, je kunt toch zien wat voor armour 'ie aanheeft?

INB4: BLOO BLOO BLOO TEXTURE MOD

^ That shit is bannable

/thread

Edit: Zal het zelf op mijn druid proberen, ben de gear aan het samenstellen.
    Kan alleen niet frapsen maar hoop dat ik credible genoeg ben

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet models editen en ongeacht dat het bannable is kan Blizzard het niet ontdekken behalve als je screenshots/vids published met je character naam.

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben benieuwd. :thumbs:

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik had gelezen wat je typte, En tbh het interreseert me niet. Het was begonnen tussen mij en Gforce en dat is ook zo afgelopen. Wil jij je er mee bemoeien? mag van mij ik hou van discussies;)

En het is makkelijk om zo'n filmpje te maken... vroeger genoeg gedaan back in the days met MOH:AA, Delta Force etc, zelfs toen kon het al. Wil niet zeggen dat ik daar nu mijn tijd aan ga besteden.

Dat ik vind dat het filmpje fake is raakt jullie wel allemaal he? Is dat jullie held? ik mag toch vinden wat ik vind? en een vid vind ik geen feit, je kan zoveel met filmpjes dat wil je niet weten.

Bovenstaande heeft dit ook wel beantwoord denk ik.

En FTR, ga je lope bitche tegen mij, doe ik dat gewoon terug. Ik heb de discussie met Gforce beeindigd omdat ik geen zin had in ruzie om niks, en dan krijg ik zulke posts? beetje zwak.

Het ging er oorspronkelijk over dat ik mensen kick die lager zijn als 346, is mijn mening en bepaal ik zelf. kom ik jou ooit in n party tegen onder de 346, doe ik t ook.

Hoop dat t hiermee klaar is, zoniet dan ga ik ook lekker door;) ik blijf toch bij mijn punt.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als Tank raad ik je aan toch eerst normals te doen... of je moet veel gold hebben om spullen te kopen... Maar HC's tanken is stuk moeilijker als normals, ze critten ineen keer veeel harder.. Of je moet een hele goede healer hebben dan misschien....

Maar ik zou gewoon eerst wat gear in normals halen, en van JP en dan pas in HC gaan:)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die is toch clientside? Zodat jij het alleen ziet?

19. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, op welk ilvl zal ik eraan beginnen als tank?En evt. als dps?

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als DPS kun je HC's wel wat eerder doen dan als Tank imo. Maar als je DPS echt te laag is zullen ze je misschien kicken. Maar als tank zou ik als paladin gewoon op 339 gaan =) let erop dat je gear genoeg dodge, parry en block heeft dat is echt essentieel.

Maar ik vind zelf paladins hele goede Tanks, heb er altijd graag eentje in mijn team dus denk dat als jij 339 hebt dat wel goed moet komen. En gewoon weten hoe je goed aggro houd... het is beter dat de healer jou veel moet healen als dat die iedereen moet healen ;).

En uit eindelijk in HC's , ZA/ZG word stamina ook wel belangrijk om de grote crits te overleven maar de rest is wel belangrijker.. heb al veel tanks moeten healen en sommigen hebben 200K health en gaan toch snel dood, en sommigen hebben maar 154K health en die gaan stuk langzamer dood, waarschijnlijk dankzij block parry etc. Maar heb er ook veel gehad met 200K + die bijna niet dood te krijgen waren:p en dan ben je echt n relaxte tank voor n healer:p

Maar HC's tanken is wel moeilijker als normals en ook andere tactics! ik weet niet of dit je eerste mannetje is? Want als Tank ( en ook als healer want dat kan Pala ook ) heb je hele belangrijke taak, dus kijk ff op youtube ofzo de tactics, of geen in een HC aan dat je het niet weet bij sommige bazen dan leggen hun het wel uit! beter dat je het zegt als dat ze je naar een whipe kicken omdat je niet weet wat je doet;) en iedereen moet het leren dus!

Deel Deze Pagina