Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7

ja die lijken mij ubert. http://www.youtube.com/watch?v=y6WJntXssBU
    check de YT filmpjes maar eens van tritton warhead \o/

Compleet draadloos (ook chat, dus geen k#t-kabel naar je controller), co-branding met xbox360 zelf.
    dus compleet 100% ontworpen voor de 360, dolby headphones, en met 2 accu's geleverd. dus geen geklooi meer met aa'tjes en altijd een volle accu die je uit je base-amp haald.

Geyl, Geyl en nog eens geyl\o/ Dus sinterklaas ouwe baardmans, tast maar eens diep in je buidel:lol:

Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kom je dan met een gezamenlijke bestelling weer langs mijn huisje :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ook een nieuwe headset nodig,maar wel eentje waardoor je surround set niet gelijk overbodig is. Dus kortom, gewoon zoals die van MS zelf, alleen dan betere kwaliteit want het is niet normaal hoeveel van die dingen ik er al doorheen heb gejaagd sinds release van de 360. En laatst was het dus ook weer raak en nu ben ik er klaar mee..geen MS headset meer. Nu heb ik voor zover ik zie twee opties:

Deze, te koop bij Saturn voor 30 euro.

Of deze...

Maar die komt helaas pas in juli uit...en dat zal wel bestellen uit het buitenland worden denk ik.

Of zijn er op dit moment andere oplossingen?

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb sinds gister de Tritton Ax Pro; iemand tips wat betreft de settings?
    Dit is mijn eerste 'echte' gaming headset, en ik vraag me af of iemand misschien goede tips heeft voor de settings van het geluid....?

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tritton, die heeft ook een communicator headset. Waar heb je deze vandaan?

6. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag heren/dames van het Xbw-forum.

Ik wil binnenkort ook een headset gaan kopen.
    Me oog is gevallen op de Astro a40 + 5.8 wireless mixamp.

Is dit een verstandige keus of is het misschien wijzer om op de nieuwere modellen te wachten (zoals in een paar pagina`s terug beschreven worden)

7. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Zeker een goede keuze\o/
    Weet enkel alleen niet of je wel perse voor "wireless"moet gaan, omdat je toch met de draad van voice zit. Deze loopt van headset naar controller, en de draad van headset naar de wireless "ontvanger"die bv aan je broekriem zit. (dus 2draden uit je koptelefoon.....)

Maar qua looks,geluid en dolby surround is ie zekers goed.
    als je nog een 1/2 jaart kunt wachten zou ik die tritton warhead even de reviews afwachten.
    die is echt draadloos en in samenwerking met M$ gemaakt.
    Ik verwacht er veel van

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wehkamp (of all places).:9

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ah net even gekeken,maar ze hebben niet die Communicator van Tritton. Dus dan ga ik maar voor de Turtle Beach. Ik moet niet geluid aan twee kanten hebben, mijn surround set moet nog wel nut hebben hiero :D

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn surround set gebruik ik voor films die ik samen met mijn vrouw/kind kijk, dus die heeft nog wel degelijk nut!:)

Wat bedoel je eigenlijk met communicator?

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zoals die van Microsoft zelf, dat je gewoon aan een kant een 'speaker' hebt zeg maar en aan de andere kant niks. Als ik nou echt zo'n volledige koptelefoon op ga zetten heb ik echt niks meer aan mijn surround set. Ik heb 'communicator' een beetje opgevangen via de Turtle Beach site :)

12. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat emulated surround sound?

13. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een tijdje de Axpro en het ligt er net aan met welke game je zit. Ik zou als ik jou was eerst even ervoor zorgen dat wanneer je de settings aanpast, dat je je bedieningspaneel op zijn laagst hebt en dan het ingame geluid op 100(via xbox of bijv codgame menu). Zo voorkom je rara blubberige geluiden die ik eerst had. Als je cod speel had ik de bovenste 2 op blauw(front,rear) gezet en de bass op zijn laagst. Center moet je zelf maar kijken dat is voornamelijk chat geluid.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan verkoop je die toch?
    Echt, je mist een hoop geluid!!
    Met een surround set gaat toch een hoop 'verloren'.

Ik speel voornamelijk Reach op het het moment.

Haha, dat het aan de game ligt merk ik ja.
    Gister even Lego Pirates gedaan, maar dan heb je eigenlijk niks aan zo'n headset.:lol:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

No way dat ik deze set ga verkopen om verschillende redenen. Ik heb de set ge-erfd van mijn vader en verkopen zou ik never ever ever ever doen. Mijn vader was een ongelooflijk grote fan van high-quality audio, dit was echt o.a. zijn leven en dit neem ik van hem over, verkopen zou ik zelf bijna als soort verraad zien.

Verder is het een werkelijk verschrikkelijk goeie surround set, ik hoef wellicht nooit meer een andere in huis te halen. Ik speel nog altijd heel erg veel singleplayer games en tussendoor online games, maar de meeste tijd gaat nog altijd in de SP games zitten. Dan heb ik een headset die over beide oren gaat echt niet nodig en is surround sound prachtig juist :D

Ik heb vaker gehoord van mensen die een Turtle Beach headset hebben dat je echt alles hoort aankomen in online games en daardoor scoor je ook beter, ik zou ooit nog een keer zo eentje kunnen kopen. Maar gewoon om in een party te zitten terwijl ik een SP game doe, dan heb ik genoeg aan een communicator.

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Geluid door een headset is echt amazing, ik raad het je echt aan al houd je van goed geluid! en als je SP speeld kun je nog altijd even 2 draadjes omsteken en je communicator opzetten ;)

Zo doe ik het wel.. als ik gewoon lekker zit te chille, beetje need for speed of iets anders alleen dan plug ik mijn 2 kabeltjes gewoon terug in de boxen, als ik online ga doe ik ze weer in de TB. Je hoort alles veel beter, zowel geluid als voice is apart te regelen echt ideaal =) grote aanrader.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar wat is de meest betaalbare TB headset die ik dan voor online gamen zou gebruiken, niet SP?

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Turtle Beach X11 bij Redcoon voor maar 47 exl

Dit is echt een hele goede headset. Zit goed om je oren zodat je na een uur spelen geen last krijgt een goede voice en stereo regelaar. Check anders Youtube ofzo. Iig een dikke aanrader.

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ligt eraan wat je wilt uitgeven natuurlijk.:+

20. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Heb zelf de X31, bevalt erg goed (wel wat ruis bij stilte, maar met blackops maak je niet zoveel stille momenten mee gelukkig ;-)) Hoe dan ook....heb net een turtle beach Earforce DSS kastje besteld. Gok dat hij morgen binnenkomt. Ik ben ERG!!! benieuwd naar het verschil tussen stereo en de virtual surround die het kastje moet regelen. Lees veel lovende verhalen. Zal deze week me bevindingen nog een posten!

Deel Deze Pagina