[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar koop hem blindelings. Zo! :+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp nog steeds niet of het nou een echte map is voor een extra gedetailleerde ingame map? Als het 't laatste is....dan is het nogal fucking logisch dat je die er gewoon bij krijgt. Maar volgens mij is dit een echte toch?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zo te zien gewoon papier (lijkt me ook logisch). Geen ingame map, maar geologische map, met provinces en de 5 steden erop schat ik.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, domme fout van me..my bad. Wel tof om zo'n map te hebben maar hoe vaak gaan mensen het gebruiken? In GTA IV had je er ook eentje bij maar die heb ik amper gebruikt. Nee geef mij maar gewoon de ingame map, en dan kan ik daar m'n pointers plaatsen waar ik heen wil fast travelen of wat dan ook.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach ja, zolang het gratis is hoor je mij niet klagen :p.
    Het is gewoon een hebbedingetje, echt effectief gebruiken zul je hem ook niet vrees ik. Tenzij je echt een roleplayer pur sang bent :p.

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367
    Die GTA map die gebruikte ik vaak! In deel 4 niet meer, alle auto's hebben nu GPS. Zelda had vroeger ook een leuke map, met een klein gedeelte van de wereld, die hebben we toen nog helemaal aangevuld.

Maar denk dat ik toch voor de normale editie ga, de oblivion munt ligt ook weg te stoffen, de bonus dvd heb ik nooit ingekeken. Het spel zelf heb ik echter kapot gespeeld

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Die map gebruikte ik zovaak in Morrowind, er komt zeker een preorder.

8. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Je hebt toch elke keer al de de papieren kaart bij een TES game?

Ik had de gewone edities van Morrowind en Oblivion en kreeg er gewoon een kaart bij heurr.

Fuck it als ze me nu afzetten om te gaan betalen voor die CE omdat ik anders geen kaart krijg dan maar niet.

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Pre-order. Er staat niks over een CE. ;)

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De map die erbij zit als je pre-ordered is enkel van betere kwaliteit ( het materiaal dan ). Indien je niet pre-ordered ontvang je gewoon een papieren versie van de map. Je krijgt dus sowieso een map.

Bron IGN:

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, die limited edition is voor mij. :9

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat gaan jullie als eerste doen wanneer je de game net hebt opgestart? (hangt er natuurlijk van af of het een zelfde soort begin als Oblivion is..opgesloten zijn,etc).

Denk dat ik vooral eerst alles ga checken, de menus, third person camera, gewoon shit uitproberen. En dan gewoon dat hele landschap beginnen te verkennen totdat er ineens een sidequest bij komt, kan echt niet wachten om gewoon simpelweg te gaan exploren in de game. Bij een hoop andere RPGs doe ik dat niet, zelfs bij Fallout 3 ging ik niet persé echt rondlopen en genieten van de omgeving, in Oblivion veel meer en verwacht dat dat met Skyrim hetzelfde zal zijn.

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jep ik zal zo snel mogelijk het bos ingaan :cool: exploren ftw

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja precies, en dan op zoek naar naar wilde dieren, hopelijk hebben ze verschillende beesten erin gestopt.

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst lichtelijk de storyline volgen om een beetje de feel te krijgen om daarna te verdwalen in alles wat mogelijk is.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Idd, eerst een beetje de storyline volgen wat er allemaal gaande is in Drakenland, en dan 5 uur non stop houthakken.
    Zo eentje ben ik wel :emo:

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha, net als die ene jongen die 200 uur Oblivion heeft gespeeld maar nog niet de main quest heeft voltooid.

hmm, wacht eens even...

Stiekem hoop ik op vogels, vlinders, kikkers etc. Dieren die niet bedoeld zijn als enemy maar voor de sfeer. Ik weet trouwens wel dat er vissen in de game zitten.

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik ga ook gewoon rondlopen. Met Oblivion was tof, na dat lineaire stukje ben ik buiten wat van dat nimroot tegengekmen. Ben daarnaar op zoek gegaan en zo steeds meer side missions tegengekomen. Was goed gedaan bij Oblivion, voelde wel echt die vrijheid enzo.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

In die E3 demo zag je geloof ik direct in het begin een konijn, nou kun je die ongetwijfeld slachten voor het voedsel, maar ik verwacht wel dat er dan inderdaad nog meer is qua dieren. Zei een preview niet dat je ook echt vissen in de wateren zag en ze ook omzoog zag 'springen' zoals vissen dat kunnen doen? :D

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga lekker genieten en niet te veel denken aan die hoofd missies. Lekker rond dwalen in de wereld, en doen wat ik op m'n pad tegen kom. Side quests, stadjes ontdekken, grotten in en eruit komen met nieuwe loot en experience, heerlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina