Alleen word het lastige opgave om mensen te vinden die ook achterin willen spelen. Want nu heb je wel de snelheid nodig van je Pro omdat de Clubs verdediging te makkelijk uitgerent kan worden. Mijn voorkeur gaat wel naar een 5-2-1-2 opstelling zal ik Any spelen.
Als we een sterk team op de been kunnen krijgen, met op alle posities goede spelers ben ik best bereid om tijdens dat toernooi CV te spelen.
Ja. Ik ook wel. Is een keeper toegestaan? Dat wil ik ook wel doen maar Ik zou opzich ook wel linksbuiten kunnen. Heb nu 250 wedstrijden voor clubs gespeeld. En overal topscoorder geweest met 5-2-1-2 wil ik wil op linksvoor.
Ik meld me als spits, 99 wedstrijden gespeeld, 141 goals, 141 assists. Kunnen we trouwens beter niet een ander topic aanmaken puur voor dat toernooi?
Ik ben op zoek naar een nieuwe spits! Één die het snelle combineren beheerst (lb + a passjes) en zelf technisch erg goed is, humor heeft, social en vaak beschikbaar is. En natuurlijk niet zelfzuchtig.
O ja vergeten wat te terug te sturen.. Ik wil opzich wel maar heb ook dat ik af en toe even moet spelen voor toernooi van Top spin. Wil nu ook wel spelen.
Helaas, ik zou nu héél graag willen maar moet even nog wat afmaken voor school! Ik kan wel van 19.00 tot 20.00.