Dan vraag ik me af hoe moeilijk de hordes worden. Ik bedoel in gears 1 was het ook wel te doen zonder terug komen. Nja we zien wel, maar ik vind 1500 veels te weinig daarvoor.
Horde 2.0 ziet er echt nice uit, ik denk ook wel dat die 1500 omhoog gaat want dat is echt te weinig. Met horde 2.0 doen ze zeker een goede stap, het is niet de same old story en als je ziet hoe goed het zombie gebeuren van CoD uitpakt kun je een hele tijd vooruit met deze game.
Dat is dan ook puur en alleen omdat COD meer gespeeld is (en het in meerdere delen van COD zit die elkaar sneller opvolgen).
Was het niet zo dat horde was aangekondigd.. en toen ineens wat later ook een zombie mode.. maja boeie..
Zo'n "Zombie" mode gooi je er niet zomaar 1-2-3 in Boeit me ook geen flikker. Vond Horde Mode in Gears 2 ook echt vet ... deze word ook geil. Klaar.
niet, je hebt die nieuwe marcus nog niet ... die is niet van sdcc 2011 maar komt vlak voor gears 3 uit. dus ze geven die erbij.. + ze timmeren gewoon hun eigen kastje ofzo voor je. stupid
http://twitter.com/#!/HammerOfWynn geeft codes weg voor Cole Plushys en month gold Heb net een Cole Plushy bemachtigd
nice... heb ik ook dat ding, grappig.. maar heb nu lancer geselecteerd, ze moeten doen dat je prop en pet tegelijk kan