Co-op campaign nog nooit gedaan eigenlijk, lijkt me leuk om eens te doen! Heb de campaign al wel uitgespeeld op Heroic (sommige stukken gruwelijk lang over gedaan)
Had het al eens eerder gehad, maar zit een dikke bug in Spire Invasion. Als je bij de laatste fase het zwarte loading scherm krijgt zit daarna een soort schild over de core heen. Het is dan dus onmogelijk om de core te pakken en dus te winnen, gaaarrrrr.
Nog nooit bij mij gebeurd zou wel vet zijn als dat keertje bij mij gebeurt, en dan gewoon als attackers rond die core campen
Vanavond maar eens een poging wagen om samen met een maat eindelijk de singleplayer eens uit te spelen.
Heb het vanmiddag weer eens opgepakt en er is ziekelijk veel verandert aan de playlists, zie door de bomen het bos niet meer bij wijze van. En vind het vrij sneu dat ik voor bijna elke playlist allebei de DLC's moet hebben -.-
Op 'Premium Slayer' en 'Premium Battle' na heb je voor geen enkele playlist DLC nodig. Je krijgt als je een playlist selecteert wel een knipperend berichtje in de trant van "Koop de DLC!", maar je kan de playlist gewoon spelen zonder DLC... Je kan via Bungie.net zelf nu trouwens ook de Blue Flames unlocken, ik heb ze nu ook
Oh echt, in dat geval heb ik niet goed gelezen. Ik probeerde namelijk Team slayer te doen en hij gaf inderdaad aan dat ik een DLC niet had. Door Halo 3 maakte ik hieruit op dat ik het dus niet kon spelen. Thanks!
Wtf, als ik een missie heb gehaald ga ik naar het menu scherm en dan staat er niet dat ik de missie heb gehaald?
Vanaf vandaag triple jackpots bij BTB Allstars Mits je de afgelopen 2 weken 5 * Invasion matches gedaan hebt.
Ja, da's wel zo. Gelukkig heb ik m'n andere flames nog, alleen vallen die een beetje te veel op en bij Swat is het helemaal niet handig... pro schietschijf!