[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
  2. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Is er eigenlijk al een winkel in Nederland die de Rock Band 3 Fender Squier Stratocaster met echte snaren verkoopt? Heeft iemand ervaring met dat ding?

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb er 1, geimporteerd uit Amerika.

Gaaf ding, maar ik zuig behoorlijk, dat vraagt om veel oefening.

4. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    En hoeveel heb je daar dan voor betaald? Met de lage dollar prijs zal dat nog meevallen zeker. wil er zeker een halen, verwacht ook dat je het niet 1, 2, 3 kan maar dat is juist het leuke eraan. Maar wat ik me nou vooral afvraag is, werkt het ook echt goed?

Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ongeveer 300 euro incl importheffing en verzendkosten.

Het werkt in elk geval prima, hij mist het niet als ik het speel.

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind t weer genant hoe slecht t weer is gesteld met de levering en verkrijgbaarheid van de fender squier. Wat een fail :mad:

De fender zou 1 juni gepre-ordered kunnen worden en 1 maart geleverd. Enkele weken geleden kreeg ik wel de madcatz controller binnen, maar geen spoor van de gitaar.
    Tegen de tijd dat ik m binnen heb is rockband 4 er misschien al.

Ik hou de game van ubisoft in de gaten. Misschien dat zij wèl weten hoe je zaken doet.

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Apart vervolg: gisteren kreeg ik n email van dimensionplus.nl, waar ik de fender squier maanden geleden had besteld.
    De mail had de titel: Update* Fender guitar zal niet in Europa verschijnen.

Ik vloekte what the fuck?? maar de mail repte alleen over levering onbekend.
    Dus ik ging op google kijken en typte de titel in van de mail. Tussen de hits zat een recente advertentie van iemand die zn squier te koop zette na deze 2 keer te hebben gebruikt.

Hij had n ps3, maar de xbox controller had ik thuis in de verpakking en dus
    "Ladies and gentlemen....I got him" :

1ste indruk: hij is zwaar!!! Maar als die om je nek hangt voelt t goed, pure kwaliteit.. De snaren voelen nu veel echter aan omdat je ze echt voelt trillen.
    Zal morgen foto's plaatsen.

's Kijken of ik de madcatz fender kan verkopen.

oh ja, zit ik vannacht door de songs te bladeren, kom ik ineens enkele toppers tegen, waarbij ze later de pro-versie van hebben toegevoegd! omdat dit geen nieuwe songs zijn, wordt hier geen ruchtbaarheid aan gegeven?

Boston - more than a feeling
    Metallica - and justice for all

er was er nog eentje...denk denk

Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  8. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bofkont, ik zat ook achter die gitaar aan !!
    Had ook dezelfde email gehad van demensionplus
    er staat er nog 1 op marktplaats waarvan de verkoper zegt dat ie in principe woensdag opgehaald word, zo niet, dan mag ik hem komen halen.

irritant zeg

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Hopelijk lukt het je, want die Fender is zo ongelooflijk gaaf!! Vergeet niet dat je die madcatz controller ook moet kopen, anders kan je niet spelen.
    Vreemd genoeg is de controller wel gewoon te bestellen.

Wel jammer dat de knoppen voor menunavigatie op de gitaar het niet doen bij aansluiting xbox. Bij ps3 doen die het wel. Geen ramp want die zitten ook op de controller.

Het spelen is weer n stap verder dan de madcatz fender. Nu heb ik bijvoorbeeld pijn in mn vingers door de snaren. Bekend probleem bij beginners vanwege ontbreken van eelt.

Vanmiddag ga ik n versterker kopen met effecten, zodat ik ook echt kan spelen.
    Grappig: de echte basgitaren zijn helemaal niet duur. Voor €275 heb je er eentje! Volgende keer is doen.
    Ik ben ff bass aan t doen omdat dat iets makkelijker is ;)

De lol van deze game is helemaal terug en groter dan ooit.

10. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    wat ben jij een mazzelpik man :p ben echt nog naar zo'n ding opzoek.. Blijven zoeken danmaar.. en anders uit amerika laten overvliegen xD

edit: Hoeveel wil je eventueel voor die madcatz fender hebben?

Laatst bewerkt: 25 jun 2011
  11. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die pro midi adapter heb ik al een paar weken in huis.
    en heb zelf 2 gitaren thuis met 2 studio speakers aangesloten op een guitar rig pedaal ;)
    kan een beetje spelen :p

12. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb die vent op marktplaats nog 50 euro meer geboden, maar hij wacht liever op de andere koper,
    Dus heb ik hem maar niet via ebay gekocht :/
    303 euro incl versturen...is nog zonder invoer rechten en dergelijke

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    :thumbs:

Ik ga t proberen. Heb vanmiddag een gitaarversterker gekocht, een cube 20 \o/
    Denk dat ik volgende week n basgitaar koop. Ik wil heel graag Everybody wants to rule the world leren spelen.
    Op Medium doe ik m al foutloos en Hard gaat al behoorlijk, maar op n echte is heel wat anders verwacht ik. Maar omdat n basgitaar maar 4 snaren en de Fender er 6 heeft, denk ik dat t op n basgitaar iets makkelijker gaat.

Ik heb er zelf €280 voor betaald,incl lange midikabel, maar deze was maar 2 keer gebruikt en dat was te zien. Nagelnieuw.
    Ik meen dat dimensions.nl ook 280 vroeg?

http://www.prijsvergelijk.nl/games/xbox_360-games/728658027179-rock-band-3-wireless-fender.html

Doe een normaal bod, dan komen we er wel uit ;)

Laatst bewerkt: 25 jun 2011
  14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik nog iets anders nodig behalve die gitaar? Weet eigenlijk niet zo goed wat ik allemaal moet hebben :p Zat te denken aan 90 euro :) laat maar iets horen!

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Alleen een plectrum en 3 of 4 oplaadbare batterijen. Bedrag is goed hoor.

16. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Fijn, dan wil ik hem graag zo snel mogelijk overnemen! in principe kan ik elke avond (bijvoorbeeld vanavond :p) en woensdag de hele middag langs komen, maar weet niet hoe jij zit natuurlijk met je planning. Vrijdag zou eventueel overdag ook uitkomen, alleen denk ik natuurlijk hoe eerder hoe beter :) Weet je of die misschien in een grote rugzak past? Anders kom ik namelijk op de motor langs. Groetjes

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  17. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gitaar is verzonden en ligt nu in chicago :D

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vroeg me af, die ION drum kits, kan je daar nou ook mee pro drummen. Want ik zit nou al jaren heel leuk met mn RB2 drumkit, maar die dubble hits beginnen me een beetje te ergeren. En ik zit al een jaar erover te denken om een ion te kopen.

En zijn die dingen nou nog in NL verkrijgbaar?

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ion Drumkit kan je mee ''pro drummen'' ja, ik weet het niet zeker of hij nog ergens in Nederland nog te koop is, ik denk niet dat je veel kans gaat hebben in Nederland maar ik kan het ook fout hebben. :)

20. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat er 1 op marktplaats zag ik

Deel Deze Pagina