[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Zit op Beta =)
    Gisteren begonnen btw.

Nu alle zooi aan het downloaden (inmiddels 25gb gedaan), hopelijk vanavond of morgen even snel spelen. Yay!

Edit: Done -> 27,5gb 8) Morgen maar even tijd in stoppen dan. Ben benieuwd naar de graphics etc.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Cool :)

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ik wilde even spelen voordat ik zou beginnen aan mijn schoolwerk, was het ineens 3,5 uur later 8)
    Gaaf spel, heeft de oude feel van de SW spellen er perfect in zitten. Inmiddels level 9, PvP is ook erg gaaf, al is het nu nog een tikkie laggy, maargoed.

Later meer, en iets uitgebreider met screenshots en dergelijken :)

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi werk hoor!

Hoop dat ze nog ff zullen doorgaan met het weggeven van beta keys! Welke class ben je gestart?

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Sith Warrior, straks of morgen weer een andere even proberen :)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Toch heb ik zo m'n bedenkingen bij de classes. Iedereen gaat toch als Jedi of Sith spelen, omdat die awesome zijn. :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou wel serieus overwegen om als Han Solo (smuggler) te spelen :+ Han > Luke

8. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trooper trekt me ook wel, wie wil nou niet in zo'n wit pak rondlopen ;-)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Lightsaber, nuff said. :cool:

Lightsabers > all.

10. Seh

Seh Guest

Pim wat is jouw eerste indruk? Is dit spel wat voor iemand die nog (bijna) niets weet over het Star Wars universum? Was vroeger niet zo van de sci-fi en heb dus bijna nooit wat van Star Wars gekeken of gelezen ofzo. Nu is dat wel anders, Mass Effect bijvoorbeeld vind ik echt awesome.

Ik denk ook niet dat het nog lukt om een beetje mezelf te verdiepen in Star Wars, want volgens mij zijn er zó veel films en series.. Of ligt dat aan mij?

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    6 films van George Lucas als je de geanimeerde films en de spin-offs niet mee teld.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind dat ze range meer aandacht hebben gegeven en leuker hebben gemaakt. Lekker beetje cover zoeken en knallen met je blaster. Met een lightsaber moet je steeds naar de vijand toe lopen wat vervelend kan zijn en je ook nog eens kwetsbaar maakt.

Jedi/Sith is natuurlijk toffer, maar als de balans goed is zal ik uiteindelijk gewoon de class rollen die bij mijn speelstijl past. (meestal range DPS en dan op de zwakste schieten haha)

Laatst bewerkt: 25 jun 2011
  13. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    hoe werkt het eigenlijk als je dood bent is dat net als bij wow dat je geest trug naar je dode personage moet lopen of word je weer bij je schip gedropt?

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben jaloers:mad: ik wil die beta ook hebben gvd:p check elk half uur mijn mailbox :D

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kut. Kom er net achter dat ik me gewoon nooit voor de beta heb opgegeven :mad:

Normaal krijg ik altijd best snel zo'n invite voor een beta omdat ik gewoon op dag 1 inschrijf, maar nu dus niet 8)

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    wel beetje faal:p ik heb me pas vorige week ingeschreven... wist niet dat het er was:p ook wel faal tbh maarja:p

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt er voor kiezen om te resurrecten op de plaats dat je dood bent gegaan (na X aantal seconden). Je hebt dan minder HP en staat dus misschien in een groepje NPC's..
    Of je resurrect bij een medic centre en je bent in je kamp eigenlijk. Net als bij WoW krijg je durability loss op items van doodgaan.

Ik probeer vanavond wat screenshots te maken etc, er is geen map waarin alles gesaved wordt, dus ik moet alles plakken naar paint. Dit had ik me niet gerealiseerd dus ben alles kwijt.

Ik deel mijn beta op het moment met een maat van me, aangezien ik extreem druk ben met school (laatste weken zijn de inleverweken ;)).
    Zo combineren we ook de Sith en de Jedi. Heb geen combat screenshots, zal ik vanavond even proberen. :)
    Zijn PC is trouwens een stuk ouder dan die van mij, high res en best quality moet je dus nog even op wachten. Al moet ik zeggen dat de graphics me een beetje tegenvallen, ben op max nog niet onder de indruk en heb nog geen enkele framedrop gehad (buiten die waar het spel nog slecht werkt).

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Niet echt bijzondere graphics inderdaad, je mag tegenwoordig toch wel wat meer verwachten.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vond de graphics toch best ok toen ik zo'n stream zag. Dikke gevechten en alles erbij.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alles ziet er een beetje als copy van WoW. Niet onbegrijpelijk natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina