Heerlijk zo een oerhollands accent. Kwaliteit van het voorbeeld ziet er iig prima uit. Volgende keer zal ik die render settings eens proberen. Dus qua opnemen gebruik je zo te zien; 720p (1920x1080 is denk ik overbodig voor YT? Zal er niet scherper op worden en je neemt 'maar' op @ 30FPS. En ik vermoed een hogere filesize. Al met al lijkt het me het niet waard) 13,5Mbit (ik heb tot nu toe 8Mbit gebruikt. Toch maar eens zien of er veel verschil is) MP4 (kleinste filesize zei je volgens mij ergens op de vorige pagina) Als ik MW2 nog had zou ik even een vergelijkingsfilmpje maken, maar ja... Die is inmiddels alweer de deur uit
Als het goed is neem je met een PVR op met 59,94 fps. Als dat niet het geval is zou ik in de capture software dat even instellen. 1920x1080 heeft inderdaad geen zin, want de PVR neem sowieso maar op tot 1440x1080. Het maakt niet zoveel uit of je 8 of 13,5 gebruikt denk ik, wat wel belangrijk is, is om rechtermuisknop properties en dan die resample disable en maintain aspect ratio niet aanvinken. Het voorbeeld lijkt trouwens ook wat beter, omdat het beelden zijn van de PC-versie van MW2 met alles op high. Als je wilt kan ik ook ff een ander spel recorden, dat je een vergelijkingsfilmpje kan maken, ik heb hier wel alleen maar Portal 1 en 2 en Team Fortress 2.
Weet iemand hoe ik kan recorden zonder pc of dvd recorder? Ik heb een video camera die A/V output heeft maar ik weet niet of ik daarmee kan recorden? Help me want ik wil graag mijn Gameplay Recorden! Bas
Helaas heb je niks aan een AV output op je camera, je zou je camera op het beeld kunnen richten en dit dan filmen maar verwacht niet dat je dan mooie beelden krijgt of dat je filmpjes serieus genomen worden op bijv. Youtube. Als je wilt capturen zonder pc of dvd recorder moet je diep in de buidel tasten, heel diep en dan kun je veel beter alsnog een pc zoeken of dvd recorder (maar dvd recorder is ook bij lange na niks!)
Ik heb wel een filmpje gemaakt met mijn camera die op beeld richt: http://www.youtube.com/watch?v=S55q2neGeJw Maar er zijn wel tutorials hoe je met A/V output kan recorden: http://www.youtube.com/watch?v=SwEBbxrHBzs&feature=related Ik heb een Toshiba Camileo HD maar ik weet niet of ik het daarmee kan? Bas
Nee, volgens mij niet. Ik kan laatst ook gezocht naar de vbox. Je kunt heb wel krijgen via Ebay uit HongKong voor €60, dacht ik. En voor €80 uit Verenigd Koninkrijk.
Is er ook een ander opneem apparaat waarmee ik kan opnemen. Die in NL verkocht wordt en in mooie kwaliteit ?
In de startpost staan een aantal capture cards. Niet bij alle cards staat bij of ze in Nederland verkocht worden. Je zou dan even de naam op google moeten intypen en dan "pagina's in het Nederlands" aandrukken. Voorbeeld van een aantal capture cards: Hauppauge PVR, €200 ,met deze card kun je in full HD opnemen. Verder is er ook nog de Roxio: http://www.roxio.nl/nld/products/game-capture/console/overview.html 100€
Hey mensen, Ten eerste: ik ben nieuw op het forum dus nice to meet you! =) Ok nu even serieus. Ik ben van plan een Hauppauge HD PVR te gaan kopen, maar ik heb wat vragen. Ik weet bijna zeker dat deze al veel te vaak gesteld zijn, maar ik zal toch antwoord moeten krijgen, hè. 1) Wat is het verschil tussen de HD PVR 1212, 1227, 1256 en 1304? Ik kan het nergens vinden. 2) Waar hebben jullie hem gekocht en waar kan ik hem het beste kopen? Alvast bedankt, Niightmareee
Ligt eraan of je hem kunt aansluiten op je tv EN je Xbox. Je hebt waarschijnlijk een component-aansluiting op je tv en je dvd recorder nodig. Ik zoek even de link voor een hauppauge hd pvr setup, dan kun je zien hoe het eruit zou moeten zien =) LINK
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik wil vraag mijn Xbox 360 opkunnen nemen maar kan ik dat met deze ook doen? Want er staan 3 Dazzle's op bol.com en ik heb geen idee welke ik moet nemen voor 480p 480i en of ik er überhaupt me xbox 360 mee op kan nemen. Deze: http://www.bol.com/nl/p/computer/dazzle-dvc103-video-creator/1003004006135602/index.html Link van alle 3 de Dazzle's: http://www.bol.com/nl/s/computer/zo...e/Ntk/computer_all/Nty/1/sort/dwh1/index.html Sorry als ik hier geen links mag plaatsen. Maar ik vroeg mij af of dat met die kon, ik wil graag minimaal 480p 480i op kunnen nemen gaat dat lukken. Sorry dat ik het vraag maar snap er niet zo heel veel van. Alvast heel erg bedankt.
Ok dankjewel Fardo, Nog een laaste vraag over een Dazzle, omdat in de begin post van dit topic filmpjes staan gemaakt door een Dazzle, deze gaan toch tot 480p betekent dat dat eigenlijk het hoogst mogelijk is dat de Dazzle op kan nemen. Het is dus niet precies 480p, maar als ik een Dazzle koop van 74 euro bevoorbeeld dan zou ik de zelfde kwaliteit krijgen als in de filmpjes in het begin van dit topic als die op 480p staan? Want als ik die kwaliteit krijg koop ik er graag een van 74 euro. Alweer alvast bedankt.
nee en ook niet out of the box.. voor die paar centen meer kan je beter de roxio kopen dan kan je ook in hd blijven gamen (als je een hdtv hebt)
Ok heel erg bedankt, dan ga ik denk ik een Roxio Game Capture kopen console version. Ik heb ook een HD av kabel en een HDMI kabel dus dan hoef ik toch geen splitter te kopen. Dan gaat de av gewoon naar me Roxio en me HDMI gewoon naar me tv en dan heb ik nog steeds normaal beeld toch?