Het lijkt erop dat deel 3 zijn voorgangers gaat overtreffen, Deel 2 was al erg leuk om te spelen en vooral beter als GTA 4... Maar zoals ik kan zien is lijkt her erop dat deel 3 zijn voorgangers gaat overtreffen. Sinds Rockstar geen GTA heeft aangekondigd, heeft THQ met deze titel vrijspel...
Deze game wordt het gewoon he-le-maal!! Dit is zo'n typische game waarbij je bier moet drinken en aangeschoten moet zijn.
Word. Al is stoned zijn ook geen overbodige luxe bij de vorige 2 delen. Dan zijn deze games nog minstens 2x zo leuk.
Hmm... nooit een Saints Row gespeeld, maar na die video gezien te hebben ga ik hem toch maar kopen denk ik
SR 2 niet gespeeld, 1 wel. Na het filmpje denk ik echter dat ik deze ga halen. Deze game wordt lekker kutten door de stad. Juist datgene wat ik bij GTA IV miste. Al werd het iets beter door TBOGT.
Awesome, tot dat ik erachter kwam dat het om preorder DLC gaat. Sterf maar met je kut DLC. Zonde dat de game niet begin Oktober komt, niks bijzonder in Oktober en in November sowieso geen tijd met Skyrim.
Vond 2 eigenlijk niets. Maar deze ziet er toch wel leuk uit. Hetgene wat iedereen deed in San Andreas: met dildo's iemand in elkaar kloppen enzo. => Goodtimes
Wat is dat toch met die pre-order bonus shit allemaal... lijkt wel alsof het ineens 'normaal' is geworden. Ik vind het nog steeds genaaid dat content onthouden wordt voor de mensen die niet pre-orderen, vroeger had het gewoon bij de game gezeten. Ook die DLC die 1 dag later al uitkomt.. WTF is dat voor shit man..
Begrijp niet waarom mensen dit zo geweldig vinden, naar mijn mening proberen ze veel te erg om grappig te zijn en falen behoorlijk. Wat is hier zo leuk aan precies?
Dat het allemaal lekker niet realistisch en niet serieus is? Ik bedoel, wie gaat er nou buiten met een dildo mensen slaan? Of even een airstrike oproepen omdat er vijanden op een hoekje staan te "hangen"? Of springend naar een hoer de kippendans doen?
Bij Zavvi onder andere te bestellen voor €43 met DLC. Anders maar gewoon doen tegen die tijd samen met Skyrim.