[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ben nu in de Fire Temple. Ik ben gewoon die hele temple vergeten. Bijna niks komt me bekend voor. 8)
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha hier ook!
    Ben best ver gekomen had volgens mij bijna maskers (vond die dingen verzamelen volgens mij leuker dan main quest) en volgens mij was ik zowat bij de laatste tempel, maar heb 'm nooit uitgespeeld 8)

    Ik kan me nog iets vaags herinneren:
    Je had zo'n "tempel" onder water die vond ik niet zo en heb ik nooit gehaald, echter kon ik wel bij eindbaas stone tempel (oid, zo eentje dat je helemaal omhoog moest klimmen) komen met zo'n masker dat je groot en klein werd tegen een of ander vliegend wezen ofzo (vaag geheugen)? Voor mijn gevoel klopte dat toen niet dacht dat ik altijd eerste die onderwatertempel uitgespeeld moest hebben voordat dat mogelijk was, maar misschien is het gewoon mogelijk? Dat was als kind dus he, dus misschien zat ik er toen gewoon dik naast :+
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    je hebt dus X Y A om te drukken, maar je kan ook items zetten op I en II.. hoe gebruik je die dan, mis ik iets, of zijn dat als het ware 2 knoppen op dat touchscreen
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat zijn 2 knoppen voor de touchscreen, gewoon een extra dus!.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wand of Gamelon 3D? :cool:
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Fuck yeah :+.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb net pas Dodongo's Cavern uitgespeeld en ben met de uil terug naar het dorp. Ik ben wat traag, maar ik kijk in elke hoek 3x zodat ik alles heb. Daarbij zijn er verder geen games op de 3DS dus ik neem de tijd :+
     
  8. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zonet de water tempel uitgespeeld vind hem op de 3ds een stuk makkelijker met al de kleurtjes zo op de muren
    en de 3ds versie werkt makkelijker dan de n64 versie want je hoeft niet iedere keer trug naar je pauze menu om die zware schoenen aan te trekken
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat was idd zwaar irritant. Had ook de grootste hekel aan die dungeon terwijl hij eigenlijk de leukste is.
     
  10. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    [​IMG]


    Vond deze ook wel grappig :+

    [yt]bbUqEPUZ-ds[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas kan het niet in de game. Heb ik al zo vaak willen doen ;)
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zit er echt aan te denken om alleen voor dit spel een 3DS te kopen :eek: Alleen al omdat dit voor mij de beste zelda ooit is :thumbs:

    Helemaal nu ik op youtube filmpjes zit te kijken en naar de muziek luister (Kakariko village \o/). De sfeer blijft gewoon voelbaar, ook al is het jaren geleden dat de game is uitgekomen... Maar goed... Nog maar even goed over nadenken of ik het doe ja of nee :)
     
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren begonnen met mijn allereerste playthrough van Majora's Mask. Ik vind het echt een super game tot nu toe. Deze lijkt ook een behoorlijk stuk lastiger dan OoT en de andere Zelda's van wat ik tot nu toe heb gespeeld (eerste temple verslagen).

    Vooral over de moeilijkheidsgraad ben ik wel te spreken, deze game biedt tenminste een beetje een uitdaging. Dat is iets wat ik mis in games van tegenwoordig.
     
  15. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    water temple :mad:
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    als je een reden nodig hebt om een 3DS te halen is het Zelda wel!! Allemachtig wat is deze versie bruut man. De OOT voor de N64 was al geweldig, maar ik vind dat 3D het een geheel nieuwe dimensie geeft. Wat een fantastisch spel :thumbs:
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind ik niet. Als je lang over die game doet ben je een week bezig. Wat ga je daarna met de 3DS doen? Alleen voor deze game zou ik hem dus niet halen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Fire Temple uit! Op de baas en het unieke item na herinnerde ik me echt totaal niks van dat ding. :+
    Het is trouwens wel sfeervol om een fire temple te spelen in een kolkend hete trein. :cool:
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb de game tijdelijk aan de kant gelegd. Ik ga zondag op vakantie en wil dan eigenlijk de Master Quest spelen:).
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kon het niet laten... Toch maar de 3DS gekocht met zelda... Vanavond maar weer de vertrouwde stappen in Hyrule zetten :)

    Alweer even zitten spelen. En dat melodietje als je de Ocarina krijgt van Saria... Pure nostalgie :D heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011

Deel Deze Pagina