Beast Mode preview van Kotaku Het is volgens hun flink verbeterd ten opzichte van een eerdere versie die ze gespeeld hadden. Alle verschillende characters waarmee je kan spelen worden ook besproken. Klinkt erg leuk
Wist niet eens dat dit er ook inzat. Horde > beast ofc maar toch lijkt het me best cool mits goed gedaan en daar ga ik wel vanuit.
Supervet. Je hebt de SP die je gewoon 4 player co-op kan spelen. MP, de beste MP van alle GoW-delen. Horde, waarin je 50 waves hebt tegen de Locust en je zelf barricades kan kopen + jezelf terug kopen + mensen kunnen je tijdens Horde joinen (wat niet in GoW 2 kon). Beast Mode, een soort Horde alleen ben jij dan de Locust en is het doel vooral om door tactisch werk de 12 waves zo snel mogelijk uit proberen te spelen. SP + MP + Horde + Beast Mode = GOTY.
my thoughts exactly! als je in Gears 2 Golden Hammy & Lancer hebt unlock je in Gears 3 ook Golden Hammerburst en Lancer\o/
haha same.. ik ga voor alle unlocks.. moet alleen die Savage Grenadier en Commando Dom ergens vandaan toveren
Pre-order bonus, verschilt per winkel. Bij Amazon.co.uk krijg je Savage Kantus Bij Play.com krijg je Mechanic Baird
Ach so. Lijkt me niet dat één character alleen bij één winkelketen te krijgen is. Had GoW 2 bij 12game.com gekocht, en omdat ik daar gepre-ordered had kreeg ik de Golden Hammerburst in de mail, dus wie weet komen die speciale characters ook naar Nederlandse gameshops.
ik heb gears 3 limited en epic in de pre-order staan bij gamemania zodat ik in iedergeval de limited heb daar zit zowieso al adam fenix bij
Hmm.... Limited Edition is daar nog best goedkoop. Nog nooit iets bij gamemania gepre-ordered; heb je het op release dag in huis?
Je moet het daar zelf ophalen dus als je op de release dag het kan ophalen ja . Moet je natuurlijk wel een gamemania in de buurt hebben. Ik had daar eigenlijk alleen besteld omdat ze daar de epic edition verkochten, die is alleen nog onzeker of die wel in nederland komt. Als zekerheidje daarom ook maar de limited besteld.
Hmm, zojuist op de site van Foregames.nl gelezen: "Update 22 juni 2011. Op dit moment is het onzeker of deze versie in de Benelux zal verschijnen. We zijn bezig om bij Microsoft verhaal te halen hierover en kijken of we ze toch alsnog direct af kunnen nemen bij MS. Anders zijn er misschien meerdere wegen naar Rome. Mocht dit uiteindelijk niet lukken dan vervallen alle reserveringen en krijgt iedereen die de game afgerekend heeft uiteraard het volledige begrag terug gestort." Hmm, toch wel apart dat ze dan eerst 99.9% levering konden garanderen...
Tja zoveel mogelijk geld en klanten proberen binnen te krijgen en in de hoop dat ze blijven hangen of die epic edition nou wel of niet daar uitkomt. Was van het begin al duidelijk dat het niet duidelijk was waar wel en waar niet en welke winkel/site wel en welke niet.