Ben nu 2 daagjes 85 (336 ilvl ) en moet zeggen dat ik tanken toch niet zo leuk vind als main en healen of dpsen op paladin trekt me niet zo aan. Ik vind het vooral niet zo leuk omdat HC's tanken en later ook raids voor een beginner gewoon best lastig is. Ik ben niet echt een opgever maar zo zal ik nooit in de vaste raider worden in mijn guild. Ik zat dus te denken om een mage aan te maken maar dan moet ik weer helemaal overnieuw beginnen. Help?
No sher Shitlock, maar als je zoiets post met je char name in the video kunnen ze het dus wel tracen aangezien de edit duidelijk zichtbaar is. OT: We made it - Druid, niet te doen. Te weinig SP voor een goede Spirit ratio (niks ge reforged btw, classic gear was de norm) So yeah, I failed - Paladin: Was goed te halen volgens de guildy, Shockadin build werkte het best met focus op hoge SP ipv crit voor sterke snelle bursts aan healen - Priest: Apparently also made it, maar ze waren gelijk off naderhand. Moet nog verhaal halen Resto shammies hadden we geen available. Later deze week gaan we weer en dan probeer ik wel even een fraps te fixen. Verdere discussie if fake or not: Wij hebben tot SSC in Tier 3 rondgelopen Same goes for Naxx maar dat was shit easy Cata gear spreekt voor zich, dat was maar 5 leveltjes after all. En over iLevels Complete bullshit Ik kan je zo al vertellen dat geen enkele class is die BiS gear haalt zonder lagere ilevels erbij. 50% van de items zijn beter dan de 'upgrades' die nog langs moeten komen.
HC's zijn ook moeilijker te tanken als normals, maar als je dat vet vind moet je door gaan... vind je het niet leuk dan kun je het beste idd iets anders zoeken. Maar voor alles zal HC's lastig zijn... ook met DPS, je moet gewoon in een party zeggen dat je nieuw bent met die dungeon en dan leggen hun wel uit wat je moet doen iedereen moet het leren. Maar het is als je nieuw bent altijd moeilijker, want wat je nu tanked in HC's word dadelijk weer moeilijker in zandalari, en daarna weer moeilijker in raids. En anders kun je nog altijd gaan PVPe Good luck
Warlock is nu 73 nog maar 12 te gaan Warlock is echt awesome voor PVP alleen wel irritant dan ze mij altijd naar 20 seconden nuke waarschijnlijk omdat ik de healers de hele tijd fear zodat ze niet kunnen healen Helaas kan ik deze week bijna niet spelen dus hoop de 75 te halen deze week
Ik zit nu te pvp'en op mijn lvl 83 feral. Nu niemand nog resil gear heeft, nuke je iedereen zo hard neer he.
Hetzelfde geldt voor mij level 71 Disc Priest met full Brutal Gladiator gear. Ik ben gewoon niet dood te krijgen.
Denk het toch van niet, want met fear alleen bereik je niks. Ik activeer gewoon mijn trinket en gooi een shield + renew op mezelf, DoT's dispel ik gemakkelijk. Ondertussen kan ik je manaburnen tot je oom bent en dan penance gebruiken om je dood te maken. Dit is natuurlijk in een 1vs1 situatie, als je met een groep komt probeer ik mezelf gewoon zo lang mogelijk in leven te houden tot er backup komt.
Jaa ik heb zelf ook een disc priest van 85 Maar ik heb ook een pet hea, die charmed en stunned je, dan fear ik en prop ik al mijn diseases erop, daarna Hand Of Guldan met goede crit en stun van 3 sec, dan prop ik een soul fire op je kop, daarna death coil ( horror ) ook 3 seconden, dan fear ik weer enz En op 81 heb je niks meer aan je shield als ik destruction ga, krijgk n aanval die door alle absorbing effects heen gaat en in disc ( healer neem ik aan? ) is je penance niet sterk genoeg om mij dan snel dood te krijgen. En je zult flink moeten dispelle en je eigen healen dat je wss de kans nog niet hebt om goed aan te vallen
Charm shared DR met Fear en FG kan niet stunen en charmen. En met Brutal Gear als Disc ben je zowat onoverwinnelijk. Kan je kan zo 4-5 mensen tanken op 70.
Tering wat een bout dpsérs gisteren op mijn low level Paladin. Ik tanken als een malle en wat doen zei. Ze produceerde echte belabberd dps. Scholomance eerste boss duurde gewoon 2 minuten, dat terwijl ik hem de eerste keer met een group neer had in eerder twee tellen, ook als tank. @ Hierboven: Wil ook wel een warlock rollen denk ik, maar helaas is het nog een tank, nog een healer class. DPS only en ik wil het echt alleen maar levelen via dungeons. Ben de quests echt zat na level 15.
Stunnen kan met Axe Toss. Fear ligt er maar aan of ie Fear Ward op heeft. Om te charmen moet je pet veranderen gezien Succubus alleen kan charmen (en niet kan stunnen). Al met al gaat zo'n scenario niet lukken. De fear en/of charm gaat ook maar korter duren vanwege DR. Trouwens wel leuke CC combo voor demo Locks: Hand of Gul'Dan en meteen Axe toss nadat de snare expired. Na die Axe toss wordt diegene weer stunned gezien de talent. Dan kan je er nog een Fear opgoeien en dit opvolgen met een Death Coil of een DR'd Fear (x2).
Zoiets idd, ben nog geen PVP pro met mijn warlock aangezien ik nog aan het levelen ben gebruik ik helemaal geen pvp gear in battlegrounds. Komt dalijk op 85 allemaal wel... en fear ward werkt niet zo gek lang he, volgensmij maar 2 min ofzo. En op 85 hebben shields ook niet veel effect meer bij mij aangezien ik een spell krijg die door alle absorbing effects heen propt maar al met al is warlock echt relax, leuke char om te spelen ook =) DPS tot nu toe is nog wel laag in dungeons, merendeels omdat die mobs / bosses nog snel dood gaan, voor dat al mijn diseases erop zitten is die al 3/4 dood Maar straks in HC's komt dat wel goed al ga ik toch meer pvp / arena's doen met dit mannetje. En heb btw ook nog Howl Of Horror, worden ze ook nog 5 sec bang in een straal van 5 / 10 yards =) En voor ik dan de Death Coil heb gebruikt is de cooldown van mijn hand of gul'dan weer klaar ... En de axe trow van mijn pet ook dus begint het gewoon weer van voren behalve death coil heeft lange cd
Als Discipline priest is het ook niet je taak om andere classes te attacken - je moet zorgen dat anderen dat kunnen blijven doen.
Dit is echt al de tweede keer in twee maanden tijd dat Blizzard mijn account tijdelijk blokkeert door of een virus, of verdachte activiteit. Ik zou eigenlijks een klacht moet indienen aangezien er niemand anders dan ik op het account zit en ik verander wekelijks mijn ww. Komt nog bij dat ik dan weer die informatie in kan tikken die ik niet hoop in te tikken zolang het niet nodig is. Geheime vraag enzo. De hitte zal ze ook daar wel naar het hoofd gestegen zijn. Het was zo klaar, maar toch wel vervelend dat de GM of het systeem van hun niet oplet kennelijk.
Je moet je mannetjes ook niet laten PowerLevelen door kleine chinese mannetjes in een donkere kamer Yellow dat scheelt