[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, als de nieuwe weer zo goed wordt ontvangen en pes kan me weer niet bekoren, dan ben ik erbij. Zit er aan te denken deze voor de ps3 ergenms op de kop te tikken.

Ik zit gewoon op youtube video's te kijken van 2 mensen, en het is gewoon leuk en spannend om te zien.

En dit is een game....... echt tof. Moet je nagaan hoe dit er over 10 jaar uit ziet, helemaal te gek wordt dat.

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vraag me altijd af waarom er geen voetbalspellen zijn die deze kwaliteit kunnen halen. Dit spel is echt zoveel beter. Ik heb helemaal niet meer met basketbal dan met voetbal, maar speel dit echt waaaaay more.

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je speelstijl op één van de twee zetten en dan alleen maar je SP besteden aan schieten of dunken. Zelf zou ik kiezen voor schieten, daar heb je in mijn optiek het meeste aan.

Wie wilt nou is een keer online spelen??

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb juist een speler die goed is in lay-ups en vooral defensive erg goed is. Investeren in rerebounds is bijvoorbeeld een goed idee. Passing en ball control/protection zijn ook belangrijk om turnovers te voorkomen.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Vanmiddag geleend bij de bibliotheek en ondanks dat ik niks met basketbal heb, nog er iets van weet (Ik ken alleen Michael Jordan door zijn schoenen en Space Jam en Rodman door zijn kapsel :+) vind ik de game echt lekker spelen. Nog wel echt fucking moeilijk, snap niks van het verdedigen. Hoe dan ook wel zeer tof, en een heerlijke sfeer ook. Hier kan zowel FIFA als PES veel van leren...

Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  6. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    360 games bij de bieb:eek: toch mijn pasje maar weer eens opzoekenO-)

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil wel een paar potjes online spelen, vooral omdat ranked matches vaak redelijk veel lag bevatten..

Voeg me gamertag maar toe, ben helaas de laatste tijd niet super veel meer online i.v.m. studie, maar denk dat ik vanavond wel eventjes kan spelen :)

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oke is goed! Met welk team speel je?

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel het lieft met de Thunder, ik vind de Wizards en de Suns ook wel lekker spelen.
    Online wordt er iets te vaak gespeeld met de Heat, die ik wel een beetje overpowered vind... En jij?

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tegen een vriend speel ik wel altijd met de Heat (ook omdat hij met de Bulls speelt), maar omdat ik fan van hun ben en voornamelijk van Wade en James. Mijn tweede team is de Nuggets, die hebben goede shooters en twee goede centers waarmee je lekker kan posten :)

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    En met Billups als PG, die gozer is zo lastig te verdedigen.. Ik vind het ook wel leuk om met grote teams te spelen, maar niet bijvoorbeeld Wizards tegen de Heat/Bulls. Wat is jouw speelstijl? Post je veel? Of laat je je PG vaak de plays maken?

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja online ragt iedereen met Wade en James er door heen :p

Billups zit nu bij de Knicks he, hij is sament in de trade met Anthony naar NY gegaan, Nuggets hebben daar Felton, Chandler, Gallianari en Mozgov voor terug gekregen, aardig goede shooters.

Ik ga mijn strategie niet aan jou vertellen! Ik speel heel verschillend, met Nene kan je bijv. sick posten of je trekt dubbel team naar hem toe zodat een van je shooters vrij komt. Qua plays doe ik alleen die Quick post up enzo.

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, jammer had eigenlijk gehoopt dat je je strategy aan mij zou vertellen ;)
    Billups zit inderdaad bij de Knicks, die zijn nu ook behoorlijk sterk met Anthohy en Stoudemire.

Vanavond anders even een potje, Nuggets-Thunder/Suns? Hoelang speel jij het liefst die quarters? Ik vind die 5 min van ranked een beetje kort.

Gister mijn eerste off the glass alley oop online =)

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eh ja 5 min is wel kort, als je een beetje een achterstand hebt dan lukt t nooit meer om terug te komen. Ja met Nuggets is wel goed, ga ik nog wel ff de releasepunten oefenen haha!

Alley oop vind ik zo vet, alleen er zit echt veeeeel risico aan!

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel graag met risico ;) Als het goed gaat verneder je je tegenstander echt, lukt het niet dan sta je gewoon echt voor lul, en zie je die bal tergend langzaamd uit rollen.. Die releasepunten moet ik ook nog aan wennen, alleen die van de Thunder ken ik al een beetje.

Ik probeer ook soms om een full court pass er uit te gooien, soms heb ik dan een turnover maar soms ook gewoon een fastbreak score.

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik win liever met dikke cijfers dan dat ik 3 van 10 alley oops maak! :)

T wordt voor mij wel wat later dat ik kan spelen trouwens, rond uurtje of half 10/10 uur, is dat ok? Anders wordt het morgenavond.

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is goed hoor, komt mij ook beter uit. Gewoon quarters van 9/10 minuten dan?

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja is goed, alleen t wordt dan wel 1 wedstrijd anders zit ik morgen kapot op m'n werk haha :p Weet jij hoe je dat allemaal moet instellen als je tegen een vriend speelt? Ik weet dat namelijk niet.

Spelen we met fatigue aan btw?

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja is goed, moet morgen ook weer werken dus is een goed idee. Nee heb dat nog niet eerder ingesteld. Maar moet vast wel kunnen, even beetje kloten en dan lukt het wel :thumbs: Wel liever met fatigue aan anders kan je 1000x naar de overkant rennen zonder moe te worden.
    Als ik thuiskom kijk ik wel even of je dat ergens in kan stellen.

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja is goed, morgen komt mij beter uit :) Ja oke dat is ook zo, neem aan dat alle sliders enzo gewoon op 50 staan he? Zo speel ik namelijk altijd. Hoe speel jij eigenlijk? Ik ben wel iemand die verschillend speelt, als schieten me niet lukt ga ik posten, als dat niet lukt probeer ik lay-ups, je moet namelijk jezelf niet 1 speelstijl aanleren vind ik, anders wordt je zo'n eendimensionale speler.

Deel Deze Pagina