[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als je de map van Skyrim zelf bekijkt en dan met Oblivion vergelijkt, dan valt het verschil wel mee toch? Het is qua vorm ook anders die map, misschien dat het daarom kleiner lijkt. Ach hoe dan ook, er zullen meer steden inzitten, meer facties en van alles...meer heb ik begrepen, toch? :D

Ze hadden het in previews ook over hoe conversaties met mensen nu veel levendiger is, dat je echt kunt rondlopen tijdens de conversaties en dat het allemaal minder statisch is gewoon. Ik speel de laatste paar dagen Fallout NV en daar valt me op hoeveel mooier de gezichten al zijn dan in Oblivion. Dus het zal wel echt heel mooi zijn in Skyrim.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En alles onder, in en op de bergen ook.

En je hebt al 300+ uur en dan nog even mods (pc duh!) erbij tellen voor 1000+.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    net how to train your dragon gezien..
    Nu heb ik alleen maar meer zin in Skyrim gekregen :9
    Zo tof lijken die draken me (mits goed uitgevoerd).

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar het is nog altijd onbekend of je uiteindelijk op eentje kunt vliegen/rijden he? Ik denk niet dat het zal gebeuren, want dat kan echt hit or miss zijn.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan er niet op vliegen nee. Bethesda zou echter kijken of ze die optie via dlc er in kunnen zetten. Lijkt me wel heel gaaf, maar ik zou het niet erg vinden als het niet kon.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het zelf liever niet aangezien je dan het hele land kunt overvliegen. Ik zou dus in wezen bijna alles kunnen ontdekken in een dag tijd ofzo. Ik ga liever te voet of ter paard, zoals het gebeurde in eerdere delen. In mijn ogen zie je dan ook meer details en dingen van het landschap.

7. Seh

Seh Guest

Als je kunt vliegen hoef je er toch niet perse (misschien 1 x voor een quest ofzo) gebruik van te maken?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Je kon het wel in Divinity II doen geloof ik toch, hoe was dat uitgewerkt?

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is ook weer zo, maar ik zei ook mits goed uitgewerkt. + je hoeft er geen gebruik van te maken. Je zou het kunnen zien als een vervanging voor de fast travel?
    ja precies voor 1 quest zou echt tof zijn _O_
    Ken ik niet :9

10. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Niet OP een draak meevliegen, MAAR ... zelf veranderen IN een draak ! :thumbs:

Als je Divinity II : The Dragon Knight Saga (Xbox of PC) nog niet kent ... naar mijn idee mis je dan toch een erg leuke RPG !!
    _0/

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inderdaad, die moet je gewoon gespeeld hebben. Aan de ene kant vet dat je overnieuw mag beginnen met achievements en dergelijke, aan de andere kant ook jammer. De DKS versie daarentegen is wel een heel stuk vetter.

Nog een nieuwtje: Bethesda heeft ons honderden uren aan gameplay beloofd met Skyrim. www.evilgamerz.com heeft daar een klein berichtje over, maar jullie kunnen zelf ook even ergens anders checken.

Dit is een hele geruststelling. _O_

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Was al bekend.

13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vond het daar niet super eerlijk gezegd, was wel te doen, maar had toch iets dat het niet helemaal was geslaagd. Invisible walls bijvoorbeeld. Besturing was echter wel goed.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm mja, ik heb de demo van beide versies gespeeld en vond het toch niet geweldig, hij deed me niet genoeg om gelijk een aankoop te doen. Besides..teveel RPGs nog liggen die eerst uit moeten..

Een paar Oblivion sidequests nog, Shivering isles DLC,Knights of the Nine DLC.
    Fallout New Vegas, Tales of Vesperia.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hij zit gewoon een beetje z'n eigen web te promoten :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is ook iets wat ik vanzelfsprekend ben gaan vinden voor Bethesda games eerlijk gezegd. Oblivion, Fallout 3, heb er echt superveel uren inzitten. Dus is eigenlijk niet eens nieuws te noemen.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Net zoals je later (te veel imo) moet gaan dokken voor DLC.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De enigste game serie waarbij je altijd teveel dokt voor DLC is Call of Duty. :cool:

19. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik wil niet zeiken maar ik doe het wel; Je betaalt voor praktisch ELKE DLC te veel geld.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ach, Bethesda is een van de weinige developers die DLC uitbrengen dat je geld waard is. Samen met Rockstar en Bioware de enige die echt DLC maken wat niet alleen maar melkmelk is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina