Heb je gelijk in, alleen ik moet dat posten nog echt leren. Ik speel nu voornamelijk via me PG en mijn SG. Ik speel daarom ook het liefst met snelle, dynamische PG en en een goede SG. Ik speel daarom ook het liefst met spelers als Nash, Wall, Westbrook etc. Ik vind het ook lekker om tot de basket te driven en dan op het laatst de kickout voor een driepunter. Ik probeer de laatste tijd met minder risico te spelen, turnovers beperken en dergelijke. Ook echt wachten tot je de ruimte hebt voor een schot. Richt me nu ook meer op defence en zorgen dat iedereen goed staat. Dit probeer ik dan te combineren met wel snel en aanvallen spel. Gaat soms beter dan andere keren. Ik heb alle sliders altijd op default staan, dus gewoon 50. Ik heb vanavond rond 10'en denk ik nog wel even tijd voor een kort potje, anders morgenavond?
Trouwens he, het valt me echt op dat iedereen die deze game voor het eerst speelt dat die zegt dat ie moeilijk is haha Ken jij ook echt plays uit je hoofd?
Sommige wel, maar ik vergeet altijd welke welke is...Ik vind het trouwens wel vaak lekkerder om gewoon lekker met me PG aan te kloten, en met Pick & Roll of gewoon via een screen iets te creeeren. En ja, iedereen zegt dat. Dat vind ik trouwens wel een goed punt want dat betekend dat er echt een verdieping in zit, je ziet ook echt wie er online goed is en wie maar een beetje loopt te kloten. Ik vond het in het begin ook echt moeilijk, maar ben toen gewoon Association en My Player gaan spelen. Ik heb MyPlayer ook niet met een 6'3 PG gespeeld maar een beetje orgineel met een 6'0 PG, wat kleiner dan normaal, type Iverson. Ik ga vanavond maar eventjes een beetje met die plays kloten, en gewoon kijken welke goed werken.
Ja die Quick post up, pick and roll en screen werken gewoon goed, het is wel master als je ze allemaal uit je hoofd kent, dan kan je iedereen echt afmaken. Welk niveau speel je eigenlijk tegen de computer? Ik speel nu op All Star, soms pak ik de Heat en dan tegen een > 15th team Hall of Fame, puur om m'n skills beter te maken.
Ik speel nu All Star al redelijk lang. Heb nog niet op Hall of Fame geprobeerd want ben de laatste tijd beetje online bezig. Ga ook maar is met de Heat of de Bulls spelen. Trouwens ik vind de Celtics echt kut spelen terwijl ze wel een hoge rank hebben. Ik vind alleen Rondo en Allen wel chill. Heb jij last van buttonlag als je soms online speelt, het is soms namelijk echt moeilijk om je release goed te krijgen online.
Speel weinig online, maar daar laat ik wel altijd shot feedback aan, als ik offline speel laat ik die uit.
Ik speel inderdaad ook met shot feedback online, omdat het online ook nog wel is anders is dan offline. Heb gister even wat potjes online gespeeld en wat zijn die mannetjes die met de Heat spelen irritant. Sta jij voor met 10 punten en dan gewoon quiten maar wel lekker Bosh, Wade en James misbruiken. Echt irritant. Je ziet ook vaak dat ze qua defence niks kunnen. Gister wel twee heerlijk partijen gespeeld tegen de Lakers en de Celtics, alleen Bryant is nog wel te verdedigen. Gister ook me eerste inbound alley oop gedaan. Dus direct vanaf waar de bal uit is gegaan. Ziet er erg gaaf uit.
Oh vet, wist niet eens dat dat kon! Ja met de Heat spelen moet wel kunnen, maar dan wel op een normale manier vind ik. Quitten als je achterstaat vind ik helemaal zwak, maar goed die mensen heb je nou eenmaal. En als je met de Heat niet kan verdedigen kan je in mijn ogen niks, want ik vind ze één van de beste defensive teams. Als het goed weer is ga ik vanavond zelf basketballen, dus ik weet niet of ik dan nog kan. Ook is mijn kamer op zolder en met die hitte is het niet relaxed om dan te spelen dus moet even kijken of ik dan nog kan! Kan m'n xbox ook nergens anders neerzetten, er is namelijk een grote verhuizing aan de gang hierdoor waardoor ik alleen internet op m'n kamer heb haha!
Haha, ja ik slaap zelf ook op zolder dus was niet heel lekker gamen gisteravond. Zelf basketballen blijft natuurlijk altijd nog leuker
Ja het is echt niet uit te houden op zolder joh haha Wat ik trouwens wel jammer vind is dat je niet tegen iemand aan kan leunen om de foul te pakken en daarna nog te schieten, dat zie je tegenwoordig heel veel spelers doen. En wat ik ook heel kut vind is dat wanneer iemand diep loopt, je gooit de bal naar voren dat het lijkt alsof hij een milliseconde stil staat om de bal te pakken en dan weer verder loopt, wat er voor zorgt dat je je snelheid kwijt bent en de tegenstander je kan achterhalen. Ik merk namelijk zelf wel dat wanneer ik op snelheid ben en ik een bal mee neem dat ik nog op snelheid blijf. Kan je goed crossovers uitvoeren btw?
Crossovers zijn mijn specialiteit Als ik ergens veel op oefen is het dat wel. Ik vind het trouwens ook jammer dat je niet de foul uit kan lokken en dan nog de lay-up, schot of dunk kan maken. Soms wordt je bijvoorbeeld geblokt en stop je gelijk met rennen. Zou echt vet zijn als je dan een zieke dunk doet omdat je dan gewoon de ruimte hebt. Er zijn wel een paar kleine verbeterpuntjes die hopelijk in NBA 2k12 weg zijn. Hopelijk wordt niet nog beter =)
Je bedoelt dat je zeg maar voor de dunk of lay-up gaat en dat je dan op het laatste moment toch gaat voor de pass of voor de lay-up i.p.v. de dunk? Van dunk naar lay-up doe ik niet zo vaak, heel af en toe. En pass vanuit lay-up/dunk deed ik heel veel maar soms kan je het beter niet doen volgens mij of je moet echt een goede shooter hebben openstaan.
Nee ik bedoeld dat wanneer je een lay up maakt, je iemand aan ziet komen en de richting van je lay up veranderd. Passen uit een lay-up en schot is very risky.
Pffoee ik wist niet eens dat dit kon Ik weet wel de verschillende lay-ups enzo maar niet dat je ook daadwerkelijk van richting kon veranderen. Ga maar is kijken hoe dat werkt dan lijkt me erg handig
Is wel gevaarlijk hoor, risico is dat je de lay up tegen de rim gooit ipv een bucket maakt Je kan zóveel zieke dingen met deze game he, je kan bijvoorbeeld ook fake passen en dan een spin maken en vervolgens schieten, maar die is echt f*ckng moeilijk en die is me één keer gelukt.
Ja je kan echt zieke dingen. Weet jij of er een speciale knop is voor een flashy-pass? Want volgens mij ligt het gewoon aan de positie en de speler zelf. Zo passt denk ik Nash sneller een behind the back pass dan Garnett. Moet toch al die controls nog is doornemen.
Lekker wedstrijdje gister hoor. Eerste kwart kwam jij steeds dik voor. Ik was zo gefocussed op het verdedigen van James en Wade, wat trouwens best aardig ging, dat ik die verdomde Bibby steeds vrij liet. Die gozer schiet echt makkelijk drie punters, respect. Ik moet echt met minder risico spelen, je had aardig wat steals.