[XOne] F.3.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Cookie, 28 jun 2011.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

[gb]F.3.A.R.[/gb]

Ontwikkelaar: Day 1 Studios & Monolith Productions
    Uitgever: Warner Bros. Interactive
    Genre: First-person shooter, horror
    Platform(s): Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360
    Spelers: 1-4
    Releasedatum: 24 Juni 2011
    Officiële Website: www.whatisfear.com
    XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/2159/fear-3/

[gb]Informatie=(/gb]

F.3.A.R is het derde deel in de spellenserie waarin de monsterlijke Alma de wereld bedreigd. De speler neemt de rol aan van genetische supersoldaat Point Man, een zoon van de gestoorde maar machtige onnatuurlijke aanwezigheid. In een nieuwe coöperatieve spelmodus zal een tweede spelen als Paxton Fettel ook meehelpen om een nieuwe bedreiging het hoofd te bieden. De twee karakters hebben unieke eigenschappen die elkaar aanvullen, zoals de kinetische krachten van Fettel. Met de hulp van horror regisseur John Carpenter (The Thing, Halloween) en de stripboeken horrorschrijver Stevel Niles (30 Days of Night) zullen spelers weer een angstaanjagende ervaring kunnen verwachten met veel actie en speciale effecten.

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

[gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

2. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zo, tenminste weer eens een startpost die wel binnen 1sec. laadt :+

Boeit het bij dit spel trouwens als je de eerste 2 delen niet hebt gespeeld? Ik weet waar het verhaal globaal over gaat en heb deel 1 hier liggen, alleen ben ik er nooit aan begonnen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik was bij deel 2 de draad al kwijt. Volgens mij maakt het niet heel veel uit.

Alma = evil , Point man en Fettel = good (in dit deel tenminste)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is F.3.A.R. hoor. :+

Co-op ziet er btw wel interessant uit. http://www.giantbomb.com/quick-look-fear-3/17-4421/
    Als ik de game ooit zal kopen is het daarvoor, want de SP lijkt verder niks speciaals te zijn.

De LE is trouwens wel awesome. 8)
    Een zwangere Alma > Sam Fisher

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het is gewoon F.E.A.R. 3 maar om het zoeken nog lastiger te maken heb ik het maar aangepast :+

En die LE is inderdaad best wel tof, misschien haal ik die wel :cool:

Edit:// Als ik hem nog ergens kon vinden tenminste...

Edit:// Bol is er ook weer vlot bij:

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat er niet eens een topic was :eek:

Heb de game uitgespeeld en moet zeggen dat het een vermakelijke game is.
    Het is geen schrik game zoals 1 en 2 helaas, maar als je de FEAR serie al tof vond dan is dit ook gewoon een aanrader.
    Grafisch op de PC niet echt denderend, maar ook niet super slecht. Bepaalde effecten door DX11 hebben ze wel weer voor op andere huidige games.

Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit er eerder aan te denken om tussen de middag deel 1 nog maar eens te kopen bij de gamemania o.id.

Zo jammer dat Monolith zelf daar geen echt vervolg aan heeft gegeven. Die actie en die A.I is nog steeds van buitengewoon hoog niveau. (alleen grafisch is het inmiddels enorm achterhaald)

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb FEAR 2 nog niet eens gespeeld. :eek:

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb gehoord dat je deze splitscreen coop kan spelen. :D Ik denk dat ik deze ga kopen binnenkort. Ik heb lang geen leuke splitscreen meer gehad.

10. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik me vorige week ook al aan lopen ergeren. Heb de CE besteld, maar Bol heeft hem pas een week ná de release. WTF!

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook eventjes gespeeld en best een vermakelijke game.

12. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Nu wordt het nog mooier, nu staat op de site dat de CE niet leverbaar is. Maar een mailtje, ho maar. Dus meteen geannuleerd, dan krijg ik de CE wel op een andere manier, maar bij Bol bestel ik dus nooit meer. :mad:

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Deze koop ik denk ik in de budget heb ik met deel 1 en 2 ook gedaan. FEAR is een goede reeks alleen het volgen van het verhaal blijft lastig.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Coop is dat dan een andere storyline?

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, volgens mij niet. Er wordt gewoon een 2e speler in de SP campaign gepropt.

16. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    behoorlijk trots om te zeggen dat ik hiermee 1000g gehaald heb..

17. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben er bijna, moet alleen nog wat co-op achievements...
    Maar de gene met wie ik het speelde heeft zijn game alweer verkocht!

18. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    De game inmiddels uitgespeeld en ik ben toch ietwat teleurgesteld. Niet qua gameplay of leveldesign, dat vond ik prima, maar het verhaal.

Ten eerste hadden ze Fettel niet terug moeten brengen, wat een ongelofelijke eikel. Ik heb meerdere malen als Point Man wel eens willen roepen dat hij zijn kop moet houden, hij blijft namelijk de hele tijd van die cheesy oneliners roepen.

Het ergste vind ik nog wat ze met Alma gedaan hebben en het einde. Alma komt véél te weinig in de game voor
    en dan is ze nog niet eens de badguy meer. En het einde (Point Man einde dan, want Fettels einde is nóg belachelijker) is echt een domper van jewelste. Alma bevalt van haar baby (die je niet eens krijgt te zien), Point Man neemt de baby mee en Alma verdwijnt. Ze verdwijnt. Geen bruut einde of wat dan ook, Alma verdwijnt gewoon. Hadden ze echt niets beters kunnen bedenken?

Nee, die Hollywood schrijver hadden ze weg kunnen laten.

Daarnaast zijn er nog enkele slordigheden, zoals Alma die in haar meisjesvorm niet meer haar rode jurkje aanheeft, maar wel in de CG cutscenes. Mierenneuken, wellicht, maar hoe moeilijk is het om als developer de look van de main villain aan te houden.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar hoe is de coop mode nou eigenlijk? Leuk en goed uitgewerkt?

Ik heb wel weer eens zin in een leuke coop game die je op de bank met een maat kan spelen. :)

20. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, hij is tof in co-op.. als je een leuke game wilt in co-op koop deze maar dan.

Deel Deze Pagina