Logisch Wie wilt nou Teletubbies Rulez The World (Kinect) nou spelen ? Not me, not you, omdat ze te zwaar kiddy zijn. Geef mij maar bloederige game zoals Gears of War 3
Juist.. LEGO games zijn gewoon bruut, ze er misschien een beetje kiddy uit maar het is gewoon awesome
Lego games vind ik altijd moeilijk om in te komen. Ik begin vol goede moed (Star Wars, Harry Potter etc) en na een paar uurtjes is het over en sluiten. Het boeit me gewoon niet. M'n vriendin daarentegen wel, daarom liggen ze ook hier in huis. Die stop niet voordat ze ze 1000/1000 heeft.
Is wel een mix van DMC.Ninja Gaiden en Darksiders.. Je moet er van houden maar ik vond hem echt super tof..
Ik vind shadowrun geen ondergewaardeerde game. De game had gewoon hele hoge verwachtingen en zou een geweldige MP hebben, en dat heeft het gewoon niet waar gemaakt.
Heb me er anders geweldig mee vermaakt. Met deze game heb ik de meeste tijd achter mijn Xbox360 doorgebracht.
Legogames zijn echt niet kiddy. Ze zijn gewoon grappig en ik speel ook door tot ik 1000/1000 heb. Het is echt wel een uitdaging hoor soms. En wat die games als Teletubbies vb betreft: Er zijn toch altijd mensen die dit graag spelen? Er zijn ook kinderen van 8jaar ofs die een x360 hebben . Er is altijd wel doelgroep.
Mini Ninjas Weer een heerlijke adventure/ platform/ actie game, jammer dat hij ontzichtbaar lijkt voor velen. Ik heb er nu enkele uren op zitten en wat mij tot nu toe op valt: + speelt heerlijk weg + heerlijke muziek + heerlijke gameplay + heerlijke sfeer Echt een heel erg tof spel
Aliens: vs predator Denk dat de meeste die deze game gespeeld hebben...! Zich er zeker mee hebben vermaakt.. Maar kreeg weinig lof.
nu al, omdat die totaal geen aandacht krijgt: shadows of the damned speelt heerlijk weg en best freaky