Game is inderdaad niet toegankelijk en veel dingen moet je zelf uitvogelen, maar daar zijn sites zoals Shoryuken.com voor, hier hebben ze ook guides voor nieuwkomers tot de franchise.
Je doet een charge attack met Chun-li door de controller/d-pad/stick naar achteren te houden, je loopt hierdoor dus naar achteren. Om dit te voorkomen kan je schuin naar onderen chargen, hierdoor blijf je stil zitten en kan je niet alleen haar fireball doen maar ook haar spinning bird kick.
Je kan ook moves gebruiken die je naar voren beweegt terwijl je charged, en terwijl je naar voren springt direct weer naar achteren drukken.
Vind persoonlijk het spelen van charge characters ontzettend onnatuurlijk aanvoelen anders had ik ook allang Chun-Li opgepakt, zo vind ik ook het mashen voor kicks erg irritant...allemaal zo omslachtig.
Omdat je het zelf al zegt en bereid bent om wat tijd erin te stoppen raad ik je deze series aan:
[yt]onvtbvgU_Rk[/yt]
www.Shoryken.com
Hun forums zitten tjokvol info, met name de karakter specifieke subforums. Misschien wist je dit al...
Klik om te vergroten...