Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd sexy :) Denk ook dat ik die haal, mocht ie niet veel duurder zijn dan de normale editie.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hmm het logo klopt nu niet meer. FM was zo opgebouwd dat de M III vormde. Ze hebben er nu schaamteloos een 4 achter geplakt. Daarop baseer ik dat FM4 een eenvoudige update wordt op 3. :9 I have spoken!
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die BMW liever gezien op de boxart van de normale editie! Mooier dan de voorkant van de 458 Italia!
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die M5 ziet er echt sexy uit _O_.
    Dit is wel een Limited Edition die ik ga halen, heb hem ook van FM3.

    Normaal koop ik nooit een LE, maar bij Forza is het gewoon hoe meer auto's hoe beter. Als daar dan ook nog dikke Musclecars en o.a een Veyron Super Sport bij zit is de keuze alleen maar makkelijker.

    Maar begrijp ik het nu goed dat bijvoorbeeld de Koenigsegg Agera pre-order only is? En dat bepaalde winkels de ene auto hebben, en andere winkels weer een andere auto zoals wel vaker?
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mogelijk eerst gewone editie kopen en dan of alleen de Ultimate Edition kopen uiteindelijk waar toch alle DLC en "limited edition" content in zit.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond Forza 3 wat tegenvallen tov deel 2. Veel minder spanning qua opbouw. Te veel vrijheid in welke races/klasses je wilde rijden. In 2 begon je met trage bakken en ging je langzaam naar de snellere klasses en enduro races. In 3 had je binnen no-time de snellen bakken voor handen en was ik er veel sneller op uitgekeken. Hoop dat ze met deel 4 weer wat spanning in de opbouw weten terug te brengen, anders ben ik er weer zo klaar mee.
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vind FM4 er sowieso veel beter uitzien wat betreft belichting, interieur detail, camerapunt achter het stuur. En het oogt ook gewoon veel beter. Grafisch gewoon beter (kijk even naar de spiegels van beide auto's)
    Daarnaast vind ik de kleuren (in deze vergelijking) echt veel natuurlijker ogen dan de kleuren van FM3. Dat gras in FM3 springt er echt extreem uit. Vind dat "fletse" groen een stuk mooier :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    :) Niks aan toe te voegen
     
  12. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik twijfel nog of ik deze koop.
    forza 3 heb ik met veel plezier gespeeld, maar ik vond het jammer dat er maar een paar bekende tracks bij zaten. Ik hoop dat er nu banen als monaco, monza, spa en (zandvoort?) in zitten. Dan zou ik de game sws kopen.
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Het valt mij op aan de Nurburg-gameplay uit FM4 dat de bestuurder niet naar zijn versnellingspook grijpt. Of is het een flipperbak?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Idd, beetje raar 8).
    Dat logo zie je ook overal terug, dus het is niet zo dat ze het nog ff snel veranderen...
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Weet niet of dat instellingsafhankelijk is. Als ie volledig automatisch rijdt is het logisch dat de animaties achterwege blijven. Rijdt ie manual, dan zouden de flippers achter het stuur toch gebruikt mogen worden.

    Anyway, animatie zit er wel gewoon in

    [yt]DHMghmcwNXc[/yt]
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben benieuwd hoe deze gaat worden, heb Forza 3 er nu 2 dagen inzitten en bevalt ook nog steeds.

    Lees net in een ander topic dat je dingen van 3 over zou kunnen zetten naar 4?? Is dit idd zo??
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Voor zover ik heb begrepen gaat het om je profiel en je storefront wat geimporteerd kan worden. En op basis van je XP level en aantal (of soort, dat is dus het enige wat ik me kan bedenken waarom mensen ineens veels te duur auto's kopen) wagens in je garage, krijg je extra wagens bij aanschaf. Waarschijnlijk wordt dat beoordeeld door de heren van Turn10, of is dat een instelling/trigger die Forza 4 meekrijgt.

    Bron: insidegamer.nl (ofzoiets)

    ff googlen en voila
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dan zit ik iig wel redelijk goed. Net weer een 500.000cr binnen via storefront. Daarbij al een zooi auto's.

    XP's groeien bij mij overigens niet meer, enkel die van bepaalde merken als ik weer een race heb gedaan.
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    voor de zekerheid: het gaat (voor zover ik heb begrepen) niet om je aantal credits via storefront, maar om de designs/setups/etc. die je kan importeren.

    Hopenlijk wordt hieromtrent meer bekend de komende tijd.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Oké,... jammer.

    Enfin, ben wel erg benieuwd en ook wanneer we de limited kunnen pre-orderen. Hoop ook dat je dan de code krijgt voor de extra car-pack. Bij sommige spellen was het enkel bij bepaalde winkels.

    We gaan het meemaken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina