Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe inderdaad, maargoed die rechter komt wel goed over en is ook positief over PES gelukkig.

Maar ik hoop zo echt dat de sfeer beter is, ik ben bang van niet. Want ik zag in een interview dat Jonathan Murphy het over meer sfeer had dmv camera's, lopende stewards en een manager die een dugout uitkomt.

Alleen dit zijn allemaal kleine leuke toevoegingen.. ze moeten gewoon het geluid (chants en commentaar) compleet omgooien. Als je een premier league match volgt en erna deze match overspeelt in PES, is PES echt een begrafenis.

Als ik een derby speel dan wil ik meer emoties horen en zien, dit geldt ook voor degradatie/topmatchen. Ronaldo, Diouff, Ballack etc.. moeten in meer stadions worden uitgefloten. Nu heb je zo'n suffe general chants.. van europe, america etc.. In Italie wil ik dikke knallen horen en in Engeland wil ik juist weinig tot geen vlaggen zien. Als er een zware overtreding valt, als er spelers ondermaats presteren dan wil ik dit horen van het publiek.

Ik heb dit al vaker verwoord en ik kan nog tientallen kleine sfeeratributen opnoemen maar zoiets kleins maakt het spel zoveel groters en intenser, de gameplay lijkt iniedergeval al beter te gaan worden.

Dit oud voetbalspel van KONAMI heeft zelfs meer visuele sfeer

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Fixed

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoop dat ze wat meer naar andere sportgames kijken, en dan bedoel ik niet FIFA, want dat is ook maar zwak.
    Kijk eens naar de hegemonie van NBA 2k, alleenheerser in het basketbalgenre. En dat is met een reden, want dat spel is gewoon echt fucking goed. Ik kan er totaal geen enkele kut van, maar die game is af, gelikt, mooi en nog elke editie weer wat vernieuwend.
    Jammer dat er geen Soccer 2k is...

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan met een knop een strategie uitvoeren, 1 daarvan is offside tap, waarbij alle mannetjes naar voren lopen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat gebeurd dan niet direct op dat moment he?!
    Dat is gewoon een algemene strategie die ze vanaf dan zullen hanteren.

Dus het is niet zo dat je met die knop iedereen naar voren laat rennen.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vroeger was dat wel zo, weet niet zeker of het offside tap heette, maar er was iig 1 strategie die je zelf kon triggeren, als je die aanzette gingen ze een stap naar voren. Daarna ging de strategie weer uit, kon je hem weer aanzetten en dan stapten ze weer.

Weet niet of het in 11 zit, die speel ik te weinig om me erin te verdiepen, maar in 5 en 6 gebruikte ik die strategie meestal.

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    'offside trap' had ik standaard onder L2+[]
    Zeer effectief tegen spelers die vaak hoge steekpassen gebruiken.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  9. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat klinkt goed :) Begin steeds meer warm te lopen voor 2012 :)

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Zou dit betekene dat als je nu aan geraakt wordt als je wilt schieten niet (bijna) alle balle over gaan?? Dus dat je in duel wel (redelijk) normaal kan schieten??

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het klinkt inderdaad wel gunstig, zeker die strategische veranderingen. Toch werd er niet veel nieuws verteld. Dit hadden ze al verteld toen ze de vorige test hadden gedaan, alleen is het nu wat uitgebreider.
    Waar ik me wel aan ergerde, is dat ze tijdens het vergelijken nu opeens met zwakke punten op de proppen kwamen van de huidige versie, PES 2011. Daar hadden ze het nooit over gehad. Die hebben ze dus wel geweten, maar werden dus verzwegen. Lees maar wat ze hier zeggen:
    Dat komt nou niet betrouwbaar over. Wat zullen ze over PES 2012 gaan zeggen als PES 2013 uit komt?

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heel veel erger puntjes verbeterd uit 2011 + veel meer sfeer rondom het veld = win! Adam neem ik met een korreltje zout, maar Suff is een Fifa speler, die ik al iets meer vertrouw.

Zou leuk zijn als wij van deze code een demo zouden krijgen nu, maar dat is denk ik teveel gevraagd :p

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Die demo komt misschien drie weken voor de release....
    Trouwens, er is ook een nieuwe WENB-podcast.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Weet je, heel vaak zijn preview versies beter dan de uiteindelijke versie als het om PES gaat. Waarom dat is, dat weet ik niet, maar ik heb het zelf ook meegemaakt. De versie van PES 2011 die ik bij Insidegamer heb getest was beter dan de uiteindelijke versie, ondanks de bugs die in de previewcode zaten.

Daarom zegt dit gewoon niks, de retailversie is de versie die telt en schijnbaar krijgt Konami zo op het einde vaak het idee om toch nog even wat aan te passen.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nou hopelijk niet, dat zou de balans flink wegnemen. Ik vermoed meer dat het gaat over die zweefballen die maar niet lijken te dalen.

Ik vond de demo van PES2011 ook beter dan de retail versie.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat weet ik wel, maar het gaat mij er meer om dat WENB ( Adam in het bijzonder ) info achter houdt, zeker bij slecht nieuws. Als er dus zaken van de retail-versie slechter zijn dan bij eerdere builds dan horen wij daar niets van. Ja, nú komt hij er mee om te vergelijken hoe goed PES 2012 is.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Adam zei juist dit keer dat er in PES 2012 nog wel een en ander moest veranderen aan het schieten. Hij is dus niet alleen maar lyrisch. Voor de rest zij ze bij WENB al snel positief, PES 2011 vooral. Ik wacht gewoon tot gameplay video's en de demo en oordeel dan gewoon zelf.

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik wacht gewoon op de demo.
    zeker niet op beelden want het gaat om het gevoel dat ik krijg tijdens het spelen en dan vind ik beelden vaak niet echt nuttig ;)

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Conclusie? Dat WENB en Adam in het bijzonder niet serieus te nemen zijn. WENB is gewoon niet onafhankelijk, dus kunnen en zullen ze nimmer eerlijk zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina