Succes nog met wearefifa Divine en Wonderkids laten namelijk ook niks van jullie heel. En Ownedkackboon en Expandables gaan jullie ook het knap lastig krijgen.
Iemand die stoer doet en zelf niet eens kan fifa'en, denk ik Trouwens, ging lekker gister he? 3 x met 3-0 gewonnen
ik ben er vanavond niet, maar morgen ben ik de hele dag thuis en 's avonds ben ik er bij! kwakman en ik hebben vanmiddag 1 wedstrijdje gespeeld en die winnend afgesloten. We zitten nu weer op 6673 punten.
Expandables gister verslagen in ranked match met 5man minder en die hadden gewonnen van die duitsers en divine is ook poep want hun club zitten allemaal slechte nou, alleen wonderkids zijn goed in clubs
Ik heb daz ge pmd. Hij zei dat hij er wel was.. Maar wie gaat met jouw op st? Want net ging het ook wel goed toch? Met soufyann of donny
Denk zo man : GK : Luukie09 RWB : CB : CB K4R SN4RF CB : LWB :Bryan CM : Godsmack/Soufyan/Bryan CM : Kwakmannie/Soufyan CAM : Daz/Pari/Donny ST : Donny/Pari/Daz ST : Alpine
Ik ben er bij en kan vanmiddag ook spelen om alvast voor te bereiden. Prettig dat het gisteren goed ging. Lekker hoor!
Boys, ben der ook bij. Ga morgen ochtend mijn diploma halen. Ik speel RM Kwakmannie LM ? RM vind ik wel een leuke positie, veld breed houden enzo.
ja weet ik, maar ik zou vanavond om half 9 mijn diploma moeten ophalen en een hele ceremonie blabla bah. gewoon gebeld en gezegd dat ik morgen kom ophalen.