Als je wordt aangevallen heb je niet veel keus. Het is of terug aanvallen of sanre etc en vluchten. Scan je PC eens. Ik denk dat je account geblokkeerd wordt voor je eigen veiligheid. Waarschijnlijk heb je ergens een keylogger o.i.d. want iemand probeert steeds op je account in te loggen.
Gespeelde vanaf de release met tussenpozen. Nu 85 Paladin en Hunter, maar speel op het moment niet. Speel alleen als ik zin heb, maar dat is steeds minder. Speel nu vooral Final Fantasy XI, maar ben daar ook aardig door de content heen. Probeer nu mijn backlist een beetje af te werken En wachten op een nieuwe leuke MMO. Vrienden gaan aan het einde van het jaar FFXIV spelen. Weet nog niet of ik mee ga doen aangezien ik op de PC al gespeeld heb en er niet warm van werd.
Dat had ik gedaan nog geen 24 uur voordat ze mij die mail stuurde om mijn WW te veranderen. Ik heb 4 scanners aangehad en AVG scant altijd automatisch, die staat ook vrij hoog ingesteld. 4 scanners in totaal, waaronder die van MS van schadelijke software en die vind nooit wat. MalwareBytes en SUPERantispyware hebben ook niet of nauwelijks wat gevonden. Probleem is al opgelost hoor, maar vond het gewoon vervelend. @ Dagger: Dat laat ik dan wel door jouw doen gezien je snelheid. Jij bent geen Chinees, maar een Noord Koreaanse geheim agent.
Hoop dat ik de beta even kan spelen. Ik moet hem echt goed vinden wil ik hem kopen. Lijkt nu allemaal iets te veel op WoW en daar ben ik redelijk klaar mee. Zoek echt iets vernieuwend.
Ja maar ik denk dat elke MMORPG wel iets wow-achtigs zal hebben... Dit is nu volgensmij ook de grootste MMORPG die er is, echt veel anders kunnen ze het niet echt maken lijkt me? Of ze moeten heel het armor en dergelijke aanpassen, en ipv gewone aanvalle zoals WoW een soort first person MMORPG maken... Lijkt me best vet eigenlijk een soort shooter / fantasy / avontuur maar dan in RPG
Dunno, nooit iets van gehoort, heb het ook nooit gespeeld weet niet of ik me nu moet gaan schamen maarja kan er niks aan doen
Grootste voordeel is dat die games gratis zijn maar toch een redelijke ondersteuning hebben. Geld komt puur uit de verkoop van de games.
Guild Wars I had wereldwijd ook ruim 5 miljoen leden. Niet slecht voor een gratis RPG. Ik denk dat ik GW II ook ga proberen.
Guild Wars ga je heel erg vet vinden. Vond het zelf destijds niet veel aan, maar heb daar wel een beetje spijt van. Het is dat GW II er straks aankomt, anders had ik het eerste deel nog weer aangeschaft met uitbreidingen.
Net ff Gechecked, ziet er inderdaad best vet uit! ga ook maar is kijken voor Guild Wars 2 als die uitkomt ff keer zelf spelen dan weetk zeker of t vet is
Precies, maar meld je nu maar verder in het daarvoor bestemde topic. Er lopen daar ook al de nodige warm. Trouwens vandaag een topic gezien op het general forum over het cijfer dat mensen geven aan Cata. Dikke onvoldoendes regent het daar.
Mwha ik vind cata best vet eigenlijk. Enige jammere vind ik dat dungeons en dergelijke minder leuk is... je kent die mensen niet, al heb je ee nrelaxte groep dan kun je ze wel toevoegen aan real id, maar daarna niet inv tot party of dergelijke... dus het is of met de guild dungeons doen of met gasten die je toch niet kent en dat is beetje jammer.... Ben beniwud, vandaag is toch nieuwe update? met firelands enzo en nieuwe tier 12?
Jep, had tijdje niet gespeeld. Opeens mijn valorz weg en 4000 justice points. Je kan nu t11 kopen met je JP.