Het is in ieder geval verzonden tussen 14 en 16 juni. Dat is zeker. Dus ik zou m tussen maandag en woensdag binnen moeten krijgen?
Als er bij Amazon "Eligible for FREE Super Safe Delivery" staat, is het dan incl. gratis verzending? Want als ik bij items kijk onder de £25, staat het er ook. En onder de £25 komen er toch nog €6 aan verzendkosten bij? Dat heb ik de laatste dagen meerdere keren gelezen in dit topic. En ik zou graag Portal 2 daar willen kopen omdat ie goedkoop is!
Onder de 25 Pond geld de free super saver deliverij alleen voor mensen uit de UK. Maar omdat Portal 2 nu 24,99 zou het best kunnen dat je die gewoon met gratis verzending kunt bestellen. Zeker weten doe ik dat echter niet. Anders even een goedkope CD/DVD/Game erbij bestellen voor de zekerheid. Wel erop letten dat het artikel door amazon zelf word verzonden, Anders gelden er weer verzendkosten.
Ik zie dat Portal 2 gewoon door Amazon zelf wordt verkocht. Ik zal straks even voor de verzendkosten kijken.
Ik ben van plan om 3 spellen bij Amazon.co.uk te kopen die samen 26 pond zijn (dus gratis verzending), maar bij het ene spel staat Sold by inetvideo-uk, de andere Sold by ACTIVATE, en bij de laatste staat er niks bij. Wat betekent dit precies? En heeft dit iets met verzendkosten te maken?
Bij alle 3 moet staan £ & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery. See details and conditions Seller: Amazon's Jersey Merchant In stock. Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Jersey Merchant, Indigostarfish.com. Learn more. Domestic delivery rates and return policy. Dan heb je de gratis verzendkosten
wil niet zeggen dat ie 2e hands is.. maar dan wordt ie niet verkocht door amazon. maar een andere seller. om gebruik te mogen magen van gratis verzenden moet ie verkocht worden door amazon zelf
Laatst bij The Hut weer eens besteld, Enslaved en Forza 3 Ulitmate edition. 23ste dispatched, nu al netjes in huis. Top!
Ja, maar bij Amazon betaal je daar ook weer extra verzendkosten per game op als het door die kleine bedrijfjes wordt geleverd.