[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja je had domme turnovers, en de Heat heeft ziek goede schutters met Bibby en nog een paar anderen zodat het ontzettend lastig is te verdedigen, maar de Heat is nou eenmaal een goed team en dat is gewoon lastig om tegen te spelen. Speel je goed met Bulls inmiddels? Want anders kunnen we wel Bulls - Heat doen, beetje vergelijkbare sterkte.

Waren leuke potjes om te spelen, alleen een beetje jammer dat je constant met Westbrook naar de basket gaat :p En Westbrook - Robinson is wel een goed duo haha! Vanavond weer? Ben morgen vrij dus dan kunnen we wel lang potje doen haha!

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1

Ja is goed! Ik ben morgen ook vrij, en ik weet nu hoe je een custom match kunt maken dus met langere quarters. Want met die 5 minuten dingen krijg ik een beetje het idee dat ik me moet haasten als ik 5 punten achter sta. Ik probeer het vaak ook net iets te mooi af te maken, inbound alley-oop, alley oop i.p.v. open shot etc. Probeer alles denk ik net te mooi te willen doen. Jij bent veel effectiever. Ik had me ook niet echt ingesteld op Bibby. Maar je hebt met Bibby/Chalmers/House en James, Wade en Bosh wel drie goede shooters die eigenlijk allemaal wel een driepunter kunnen maken behalve Bosh dan.

Ja ik ga inderdaad veel naar de basket met Westbrook moet daar nog iets op vinden. Ik ben niet bijzonder goed in posten en alleen met Durant kan ik een beetje overweg. Ik vind Ibaka en Perkins een beetje lomp. Ik heb nog niet echt met de Bulls gespeeld, maar we kunnen vanavond wel een wedstrijdje Heat-Bulls doen :thumbs: Of East vs West? Of Rookies vs Sophmores? Leuk met Griffin overpowered dunken en alley oops doen ;) Weet niet of dat kan bij custom match. Zo wel ziek zijn. Heb vanavond wel diploma uitreiking dus zal wel iets later worden, uurtje of 11 of zo iets.

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oh ja geen probleem hoor, rond 11 uur is wel goed :) Ja vind het wel leuk om met verschillende teams te spelen.

Ik heb trouwens ook nog twee andere shooters die goed zijn, maar ik heb hun schot nog niet onder controle, dat is een beetje jammer.

Je had wel een paar zieke blocks met Ibaka, maar dat is ook wel waar hij goed in is (Ibaka the Shot Blocka :D). Mijn probleem is dat ik mijn voorsprong niet kan behouden, als je in één van de games zag dat ik constant 14/15 punten maak per kwart, en dan 1 kwart met 4 punten dan slinkt je voorsprong alweer snel helaas, dat is nog wel iets waar ik aan moet werken. Wel goed van je dat je die voorsprong verkleint en zelfs nog op voorsprong komt, props. En als je vijf punten achterstaat moet je niet proberen te haasten en niet 3 pt gaat forceren maar gewoon rustig blijven spelen.

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die Ibaka is wel een beest. Alleen vind ik hem in lay-ups minder. Dat komt denk ik ook door die korte quarters, bij die tweede wedstrijd in het vierde kwart was de achterstand twee, ik had toen nog ruim de tijd om een play te draaien en voor de easy bucket te gaan maar ik dacht alles of niet en ging voor de driepunter, slordig van mij. Je had bij één van die wedstrijden op een gegeven moment een voorsprong van tien, gelukkig kon ik dat nog verkleinen. Wel leuk om te zien dat momentum ook echt meespeelt in deze game. Die Bibby schoot echt 5 keer achter elkaar driepunters van overal. En Robinson zat gewoon niet in de wedstrijd want in practise schiet hij ook van overal driepunters.

Ik had trouwens ook gezien dat je via custom-match een blacktop match kunt spelen, dus op de straat, 2 vs 2 ofzo of 3 vs 3, lijkt me wel lachen :D Heb jij trouwens die dunk contest al gedaan, snap er niks van...

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben heel goed in mijn voorsprong weggeven :p Oh vet, C.Anthony en James samen laten spelen online hehe :D

Als je vaak achter elkaar raak schiet dan wordt je hot (oranje) of on fire (rood), je kan ook ice cold zijn (blauw), dat is wel cool gedaan. Dat je met Robinson in practise raak schiet en tijdens de wedstrijd kan komen door defense, hij is natuurlijk niet groot en je hoeft dan maar je arm er voor te doen.

Ja wel gespeeld, maar is lastig. Je moet één keer je rechterpookje gebruiken om je sprong te maken, vervolgens moet je nog een keer je pookje gebruiken om je mid air move te doen, vervolgens krijg je dan die groene balk en moet je de bovenste R op t juiste moment loslaten.

6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is die Robinson 1.78 of nog kleiner. Wel echt gaaf als je een alley oop voor hem gooit, lijkt niet of ie vliegt :D Met Robinson schiet ik ze tijdens practise echt van de raarste posities raak maar in game is het lastiger. Hij wordt ookvaak geblokt, zelfs als ie tijd en ruimte heeft. Voor de rest kan alleen Harden en Westbrook beetje driepunters schieten. Durant is erg wisselvallig in driepunters.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wat een heerlijke game, ook omdat het zo moeilijk is. Leer curve is al moeilijk in de game, maar helemaal als je niks van basketbal snapt. Ben nu hele tijd die MJ challenges aan het doen, echt wat een details en sfeer zit er in de game zeg. Zondag moet ie terug naar de bieb dus maar even ergens cheap vinden.

Zit nu op YT de highlights van de finale uit 1991 tegen de LA Lakers te kijken. Details in de game zijn echt super, zelfs het zwarte zweetband aan de linkerarm die MJ draagt zit in de game. Laat zowel die wankers bij FIFA als PES maar eens hier naar kijken en eens ook visueel hun games aantrekkelijk maken qua gezichten, sfeer en details.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Robinson is 1,74, hij is net een paar cm kleiner dat ik ben en hij kan dunken, hij heeft ook de grootste sprong van heel de NBA, puur als je kijkt naar hoe hoog hij komt en hoe lang hij is. Dat hij vaak misschien komt omdat ik altijd wel een 'lang' iemand hem dan verdedigd als je niet helemaal vrij staat, in het echt schiet je dan ook sneller mis en dat is hier ook. Dat hij geblokt wordt is niet zo gek haha :p

Westbrook heeft toch maar twee streepjes bij de drie punt lijn? Want je schoot wel vaak raak met hem moet ik zeggen!

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Damn, net tweede finale tegen LA gespeeld. Fucking epische wedstrijd, uiteindelijk met 84 tegen 82 gewonnen. MJ had 51 punten gemaakt. _O_

Misschien voor de gevorderde hier niet boeiend, maar vind het echt geniaal. Echt heerlijk om die herhalingen te kijken, ga ook helemaal los als ik een awesome dunk maak.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik zag je spelen :D.
    Krijg de game dit weekend weer terug, toch maar eens aan beginnen.

Alleen raak ik na 150 uur nog steeds niet uitgekeken op PES2011 :mad:

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1

Ik kan pas rond twaalven spelen. Is dat te laat?

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat was te laat :+

Tering wat is de lag online vervelend zeg, je kan niet eens meer uitgaan van de normale vrije worp release punt

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja online is die lag echt te irritant. Die release punten voor schoten veranderd ook echt iedere wedstrijd.

Ik ga morgen een weekje weg, weet niet of je vanavond nog een fatsoenlijke partij kan spelen? Dus normale quarters enzo :)?

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die dunk replays in die Jordan games echt zo vet gedaan. Je ziet dan ook echt zijn tong uit zijn mond hangen, geniaal. Echt respect voor de makers hoor.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik echt met je eens, laat ze ook is kijken naar de details van het publiek, bij een voetbal stadion of je eigenlijk ook alleen de eerste twee rijen echt te zien, de rest boeit niet. Maar ook echt alle details in NBA 2k11 zijn echt geniaal, NBA 2k12 schijnt in details nog verder te gaan. Ze hebben nu ook een samenwerkingsverband met ESPN, dus zal wel nog meer op een broadcast gaan lijken. Ook die HP Halftime reports en het voorruit kijken naar de volgende speelronde en dat ook de feestdagen (kerstmis,halloween etc.) zijn geimplenteerd in het commentaar en lay-out.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan nog altijd geen ISO moves doen, zoals behind the back,hesitation (soms maar perongeluk dan), crossover lukt wel en die andere weet ik niet.

Het irriteert me want het lukt me gewoon niet na al die tijd... want als ik myplayer speel lijkt het me makkelijk om die speed course te doen zodat ik 1 (of 2) speed bij krijg met een waarde van makkelijk +1400 points en dat ik die dan gebruik om andere aan te vullen.

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren 3 potjes gespeeld tegen 7Quaresma, was tof om te spelen. Eerste potje was pickup 3 tegen 3, ik had Rose, James en Anthony en 7Quaresma had Durant, Paul en Griffin. Was wel relaxed om een keertje zonder regels te spelen, uiteindelijk net verloren door een 3pter van Paul.

Tweede potje was ik Knicks, tegen 7Quaresma's Thunder waar hij veel mee speelt. Van de Knicks ken ik alleen Anthony's releasepoint een beetje, ik speel nooit met ze. De hele game stond ik achter, op een gegeven moment zelf 10 punten dacht ik (kwarten van 8 minuten). In het vierde kwart begon ik in te lopen en uiteindelijk in de laatste minuut een voorsprong van 5 punten opgebouwd waardoor ik deze game wist te winnen.

Derde potje nam ik de Timberwolves tegen de Wizzards, ook een team waarmee ik eigenlijk nooit speel en alleen Beasley's releasepunt redelijk ken. Dit potje ook gewonnen, eigenlijk de hele wedstrijd een voorsprong gehad. Merkte wel dat 7Quaresma een beetje gehaast ging spelen waardoor ik makkelijk kon uitlopen.

Als er nog andere mensen zijn die online willen spelen, let me know!

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Daaaaaamn die slam dunk contest is echt strak als je door hebt hoe die moet! :D

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben weer lekker thuis :D Ik moet die dunk contest ook nog is onder de knie zien te krijgen, heb het een keer geprobeerd en vond het toen wel erg lastig.

Vanavond of morgenavond een potje als je tijd hebt? Wil nog revanche :cool:

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond kan ik denk ik wel, weet alleen niet hoe laat :)

Deel Deze Pagina