Rofl Souf jij bent echt baas! Dat is nog eens toewijding! Ik wil nog ff wat accomplishments halen voor mijn pro, zodat hij vanavond op dat vlak er klaar voor is. Luukie gaat mij van half 7 tot half 8 ff helpen, maar als er mensen zijn die vanmiddag al kunnen, dan hoor ik dat graag. Moet nog ff 3 vrije trappen er in knallen, waarvan 2 met effect, dan worden mijn vrije trappen nog beter.
ik zat op het ID college ICT. Wou gewoon deze wedstrijd spelen en had geen zin om in de avond cermonial shit te gaan doen. Moet morgen wel vroeg me bed uit, voor 11 uur mijn diploma ophalen bij de receptie.
Ah ok, ook belangrijk! Daarom was ik er gisteravond niet. Mijn vriendin en ik gaan samenwonen btw. Dus vanaf augustus kan ik niet meer zo vaak gamen als ik nu doe.
Zo daarstraks ff wat Vrije Trap accomplishments gehaald. Schot is nu kiezelhard bij vrije trappen. Wel relaxed.
Zo te zien zijn de voorbereidingen hard bezig wat gebeurd er als iemand vanavond lagg heeft? Andere host?
Jammer gasten. Zat niet mee in de wedstrijd. Zij waren erg goed op elkaar ingespeeld en met precies 11 man. Is lastig spelen dan, zeker als je zelf met 8 (eigenlijk 7 vanwege de lagg van Daz) bent. Goede oefening en als we wat meer op elkaar ingespeeld raken mettertijd, maken we de volgende wedstrijden echt wel een goede kans om alsnog door te gaan.
Jongens, dit weekend iemand? Ik kan elke avond en middag, . Misschien alleen zondagmiddag op de borrel bij vriend die examen heeft gehaald.
Sorry boys kon er niet bijzijn, Surprise party van iemand die morgen naar Amerika vertrekt vond k toch net wat belangrijker... Hoeveel is t geworden.