Gelukkig dat die zombiemap zo vet is, want die multiplayer maps zijn gewoon kut. Iedereen zit te campen, hebben ghost/silencer of spelen alleen maar met famas. Ik denk niet dat ik nog veel online annihilation maps ga spelen.
Ik vind niet alle maps vet. Hangar blows echt big time. Hazard is meh, maar die andere 2 vind ik wel vet! Wie doet er mee om wat zombie achievements te halen vanmiddag? Voeg me toe gt = paribus.
De Zombie-Map is inderdaad wel gaaf gedaan. Die Shrieker en Napalm Zombie zijn leuke toevoegingen Schrok me wel de tering toen er ineens zo'n Shrieker op me af kwam als een dolle ... die Napalm zijn leuke toevoegingen ... leuke spawn effecten ook.
http://www.nu.nl/games/2551949/vierde-mappack-black-ops-waarschijnlijk.html Hate you Activision/Treyarch, nu voel ik me gedwongen om ook die te kopen.
Wilde deze eigenlijk ook al niet kopen, maargoed al m'n maten kochten het ook dus kon ik weer niet achterblijven he
Gaan ze weer. Uitmelken dit uitmelken dat. Het is geen focking verplichting om het te kopen. Net zoals die zeikers ieder jaar over de nieuwe CoD. Koop die shit dan gewoon niet.
Ik zeg ook niet dat je het MOET kopen, maar ze zijn nog amper klaar met het eerste mappack en ze komen alweer met een nieuwe... Imo zijn er aan het spel nog steeds punten die verbeterd kunnen worden ipv nieuwe maps...
Net geprobeerd verder te komen met de easter egg op Shangri La, waren al wat verder dan normaal en moesten de JGB-gun krijgen. Alleen disconnecte Eaglescream opeens, dus dat was een beetje jammer. Morgen weer opnieuw proberen.
De rede dat ik blackops heb weg gedaan. Zijn al die maps waarvoor ik 2 nieuwe games bijna kan kopen (import). En het is nou niet echt een game waar ik nog maanden van kon genieten, 1 maand was al meer dan genoeg (ja het wordt steeds korter) toen lag het stof te happen. Mw deeltje 3 koop ik ook wel om even te kijken, maar die zal na een paar weken ook wel de ruil handel in vliegen. Dat is erg jammer want heb echt van sommige cods echt heel lang kunnen genieten.
inderdaad, en je had die andere 2 gasten moeten horen toen je opeens weg was. Jij zei ook dat je die Justin Bieber gun niet meer kon krijgen, maar die kreeg ik toen ook weer. Maarja morgen weer opnieuw proberen.
Ik vind die nieuwe maps eigenlijk wel fijn M16 met acog scope werkt heerlijk op die maps. En nee ik ben geen ghost sletje Loop gewoon lekker rond met flack jacket, hardened en tactical mask. Vooral de hernieuwde cliffside is zeer tof. Miste echt zo'n map met sfeer (berlin wall had die ook wel). Edit: voor de mensen die de easter egg willen doen: http://www.se7ensins.com/forums/topic/522775-black-ops-shangri-la-easter-egg-tutorial/ je schijnt daarmee alle perks te krijgen
Weet iemand eigenlijk wanneer precies de doublexp ingaat? want ik zag daar wel iets over om het mappack te vieren... maar verder niets. Ik weet wel dat hij om 10 am PDT komt maar wat is dat in onze tijd?