Dat is zeker waar. Hij is nu nog 'maar' 82 als verdediger en dat is gewoon niet goed genoeg. Zeker in kopduels en op pure kracht komt hij nog iets te kort. Als ik had geweten dat ik RB werd in de wedstrijd had ik daar puur op getraind van te voren. Zal de aankomende dagen ervoor zorgen dat ik de meeste verdedigings-accomplishments haal. De volgende wedstrijd is hij 86+.
Overigens vind ik het sowieso wel handig als we meer dan 2 verdedigers gaan opstellen. Nu waren Frans en ik de enigen, geflankeerd door 3 CPU spelers. Dat is gewoon erg lastig als je 3 echte spitsen hebt bij de tegenpartij.
Edit: @ Alpine, ben het met je eens dat als we met 11 man en een volwaardige verdediging met VP's hadden gespeeld dat we dan waarschijnlijk geen goals tegen hadden gekregen. Maar goed, dat weten we nu. Wat mij betreft zorgen we ervoor dat we zondag met 11 man zijn. Ik blijf in de verdediging staan, samen met Frans en 2 andere toe te voegen spelers. Siemenn en Capo? Dan kunnen we ook 4-3-3 gaan spelen, of 4-2-3-1.
Edit 2: nog gefeliciteerd aan de mensen die geslaagd zijn trouwens.
Laatst bewerkt: 30 jun 2011