[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke Dankje.

Speel nu 4-2-2-2 en geef veel voorzetten(en komen ook 9 van de 10 goals uit). dus toch nog maar niet veranderen.

Wil vooral niet veranderen omdat ik 4-3-3 vind ik te Aanvallend, ik gebruik veel de 1-2 en is mijn middenveld dus helemaal weg. En hierdoor krijg ik veel tegendoelpunten.(iemand tips)?

En is een 4-2-3-1 geen goede opstelling voor veel voorzetten?

Speel 4-2-2-2, maar weet niet of ik beter speel in een 4-3-3, heb een 4-3-3 Eredivise team gehad, was nou niet echt Goed(4,5 ster) maar heb nu een 82/83 rated team en heb al 4x de finale summershield gehaald, en 2x gewonnen, maar weet nu dus niet of ik met een 4-3-3 systeem met een 83 rated team ook goed presteer.

Als ik over 2 weken een 4-3-3 team ga pakken, welk land? de meesten zullen BPL zeggen, met young bent, wallcot maar is Duitsland niet iets?(met Gomez normale) ribery en robben op de flanken?(of Podolski,farfan)

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
  3. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is transfer window event?

4. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Transfer window is transferperiode, bv bij fifa de winterstop.

5. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoelen ze daar mee ?

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tja, je moet niet met iedereen een 1-2 tje maken. Zeg maar je heb 2 controleurs Essien en Yaya, dan moet niet met hun een 1-2 tje maken want dan loopt Essien naar voren en daar liggen zijn kwaliteiten niet, en als je dan nog de L1 vast hebt dan geef je gelijk daarna ook een 1-2tje met Yaya en dan loopt die ook naar voren, tja dan lijkt het me logisch dat het helemaal open ligt voor je tegenstander. Alleen 1-2 tjes maken met Aanvallend ingestelde spelers of af en toe met je Backs om een opening te forceren of een voorzet. Mensen die alleen maar 1-2tjes maken met elke speler kan je zoo makkelijk van winnen

7. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt, maar is bundesliga iets voor een 4-3-3? Eerst nog even sparen, wamt hou het team wat ik nu heb ook, en dan met geld wat ik verdien maak ik bundesliga.

Gk neuer
    Lb Silvestre IF( of iemand een goedkopere?)
    Cb Hummels UP ,Naldo Subotic IF
    Rb Lahm

Cm : Ballack Sahin Up, Vidal ToTy

Rw Farfan,robben(formatiekaartje)
    Sp gomez/Klose
    Lw podolski ( formatie)

Nog tips

8. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IF Gomez?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  10. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Zijn best goede spitsen en naast dat team zijn er geen Gouden Belgische spelers :p

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind Lahm echt een van de slechtste Rechtsbacks van het spel, kan totaal niet verdedigen toen ik een Bundesliga team had was het gewoon elke keer bij een Corner zo dat Lahm automatisch geselecteerd werd en hij verloor dan ook altijd elk Kopduel, of hij neemt de plek van een van me CB's over en dan verliest ie na een voorzet natuurlijk weer een kopduel. Zo hinderlijk was die man, na 5 wedstrijden gelijk weer gedumpt, Westermann speelde veel beter op RB en koste bijna niks.

12. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens:) Ga nu eerst Lahm IF proberen en daarna zet ik er gewoon een andere back neer.

Edit: Ga denk ik Beck IF op de RB zetten, eigenlijk de enige optie voor me. Alleen dan gaat wel mn goede chemistry met Robben weg, maar het zij zo.

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zet je erachter formatiekaartje?
    Maar ik raad je aan om 1 team te maken, beter 1 sterke dan 2 zwakkere;)

14. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, javind het leuk langszaam een 2 e team te maken.

Over dat lHm gebeuren, is hij echt zo slcht?

En die formatiekasrthes o dat het een rf/rm is.

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IF Gomez gomez moet je sowieso niet in zn eentje in de spits laten staan,zelfs TOTY Gomez rendeert stukken beter met een spits naast zich.Ik heb echt vaak tegen TOT Gomez gespeeld in een 1 spitsen systeem(met dus alleen flank ondersteuning) en heeft echt maar 2 x gescoord in een wedstrijdje of 7 denk ik.Ik speel met TOTY Gomez in een 4-1-2-1-2 formatie en daar loopt ie 2 op 1!

En Robben doet het ook goed op RM,heeft 11 x gescoord in 19 wedstrijden,waarvan denk ik 9 schoten van buiten de 16!

16. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same for me met Gomez IF1, staat naast Klose in een 4-4-2 en loopt op dit moment net iets meer dan 2 op 1;)

17. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan klose maar in de spits?
    Of huntelaar IF barrios IF?
    OF kiebling IF

En als Rechtsback geen lahm, maar Pisckzack If(iemand ervaring met hem)

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is persoonlijk.Barrios IF is redelijk.Ik zou gaan voor de TOTY YA KONAN....is snel,goed schot...heerlijke spits.

En ja ik heb Pisczek TOTY versie en die speelt heerlijk,beter dan Lahm in ieder geval!

Ja dan moet je echt voor IF Barrios gaan,is snel,heeft een redelijk schot en kan wel redelijk koppen.Maar ik heb trouwens al wat kopballen gescoord met Ya Konan hoor...met zn dwergen lengte van 1.74 CM...haha.Maar idd een super kopper is het niet.Als je een echte kopper wilt,zou je IF Klose moeten pakken,maar die is dribbelend weer zwak

19. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt.
    Dan wordt het die piscczak if.
    Toty Ya Konan kan niet koppen en is klein, vandaar dat ik hem niet wilt.

Mmm twijfel echt.huntelaar IF, barrios IF,Kiebling IF, vond online de normale barrios ook best fijn spelen.

Mmm moeilijk.

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Is volgens FUT 11 info Huntelaar IF echt 140k op de Xbox en maar 16k op de PS3? :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina