Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    jamaar geef ze is ongelijk.. als ik een product maak zorg ik dat ik er tevreden over ben, en misschien zijn HUN dat.

maar ook al is het volgens hun niet helemaal 100% dan zeg je alsnog dat het een goed product wordt en niet dat het een kut game wordt, dus ik begrijp ze wel..

maar nee ik hecht niet echt waarde aan hun oordeel ;)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zeg ook niet dat ze ongelijk hebben. Alleen dat je geen conclusies kunt trekken uit hun mening omdat deze mening niet onafhankelijk is.

3. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Whatever, ik ben ook een PES fan in hart en nieren, maar als ik 2012 kut zou vinden ga ik het niet de hemel inprijzen. Als zijn als PESfans tevreden zijn ben ik dat naar alle waarschijnlijkheid ook :p.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ja ik weet het niet wat dat betreft. Ze worden toch door Konami uitgenodigd om de game te testen? Als je dan roept dat 2012 nog slechter is dan 2010 (even daargelaten of dat zo is of niet) dan kun je je speciale tripjes wel vergeten natuurlijk.

Maar WENB is niet de enige die uitermate positief is over 2012. Lijkt dus goed te gaan komen :)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Precies, ik kan niet wachten.
    Zie nu dat PES2011 officieel mijn meest gespeelde game is op de 360 :cool:. Toch wel een prestatie.

En PESfan is nog steeds offline... WTF?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    @ Cyrax, je hebt gelijk dat WENB in het algemeen té bevooroordeeld zijn om objectief te kunnen zijn. Met name Adam heeft op dat punt ziekelijke trekjes.
    Suffwann daarentegen vertrouw ik wel en daarom is het de moeite waard om Molly's link in post #183 te volgen en die podcast te luisteren, met name naar Suffwann.

Verder heb ik wat op C&VG gevonden over de D-pad en meer zaken. Wat die d-pad betreft denk ik dat Cyrax dat wel leuk vindt.
    Je kan het op Digitaalgras vinden.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Man man eigenlijk vind ik dat zonde. Ik bedoel, die hoekige turns zie je in het echte voetbal ook weinig. Soms kom ik tegenstanders tegen die D-pad gebruiken, heb een hekel aan ze :p. Alles dribbelen, vooral veel 360 graden draaien. Zo is PES IMHO niet bedoeld, het hoort analoog.
    Maarja dat is mijn mening he :p.

Ze zeggen ook in dat stukje dat ze het alleen doen voor die 'ultra-competitive gamers who rely on it to quickly change direction'.
    Volgens mij denkt Konami hetzelfde als ik :p.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat doen ze waarschijnlijk ook. Er wordt niet voor niets gezegd dat het er op den duur tòch uit gaat...

10. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Kut spel doe mij Fifa 12 maar .

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nuttige bijdrage, pannenkoek.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik word echt moe van zulke posts he 8).
    Waarom zie je die nooit in het FIFA topic...?

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, die is even uit een forum van een ander voetbalspel overgewaaid om hier de boel op stang te proberen te jagen... gewoon een kwestie van mentaliteit en een bepaald karakter _0/

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Te gek, maar die kant gaan we hier niet op. Laten we het hier over games hebben. Dat gebash is hier gewoon spam.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Binnenkort hopelijk meer over cursor switching! Heb nu meerdere items gelezen en NIEMAND heeft het er over 8). Of is het zo goed uitgewerkt dat niemand het opvalt? :D

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :lol:

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat mensen die ooit van het heerlijke, geniale FIFA geproefd hebben, nooit meer terugwillen naar PES.

Nu even serieus. Omdat FIFA zelfs gespeeld kan worden door noobs (alles op 'assisted' dan wel), en PES niet? _O_

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik denk eerder dat FIFA een ander volk trekt als PES.
    Daarom hoop ik ook dat FIFA altijd populairder zal blijven, en die mafkezen lekker Ultimate Team blijven spelen ipv MLO. ;)

Hoe bevalt jouw PES ervaring so far btw? :+

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nog niet heel veel gespeeld, maar de potjes die ik met mijn broer heb gespeeld zijn gewoon tof. Lekker handmatig, wat minder dribbelen en wat meer kaatsen. Het is wel héél erg wennen, maar dat komt wel goed.

Ik moet zelf zeggen dat ik beide spellen heel leuk vind, en de volgende waarschijnlijk ook gewoon allebei ga halen zodat ik meteen kan gaan oefenen. FIFA is nu nog wat leuker omdat ik het beter kan en zelfs op handmatig gewoon goed kan spelen, terwijl ik nog veel moeite met PES heb. Al moet ik wel zeggen dat ik bij FIFA op handmatig soms wel blij ben als ik scoor, maar als ik scoor bij PES ik gewoon altijd opspring 8).

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er is wel gezegd dat verdedigen veel beter werkt door de vernieuwde AI, dus dan zou je zeggen dat het eruit is. Ook kan je nu met de rechter analoge stick een speler direct kiezen door in de richting van die speler te wijzen ( net als in FIFA ).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina