Forza 3 Baantijden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijnn, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik kom toch niet sneller binnen denk ik. Of ik moet echt heel veel rondes gaan rijden Dan kan ik ook wel 1:08 halen, maar daar heb ik geen tijd voor gehad.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Duik even onder 1:08:237 en dan zet je me weer aan het werk ;)

3. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha nou dat gaat me niet lukken Geert. Misschien een idee om een nieuwe baan en auto te kiezen. Voor de meeste weer een uitdaging lijkt me...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zie het topic nu net pas en als ik tijd heb dan wil ik ook wel eens een poging wagen. Enkel om te zien of ik echt zo slecht ben. ;)

Is het niet mogelijk om een setup te delen, dacht dat je die namelijk kon opslaan....
    Of dat iemand een paar auto's bouwt en dan verkopen aan de andere deelnemers. Dan kun je ze toch nog aanpassen.

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk dit, goeie reden om FM3 weer eens te gaan spelen. Zal vanmiddag eens wat proberen.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    E ris ook een onlinemodus waarin iedereen met dezelfde productieauto's rijdt. Voor de spanning is dat echt heel leuk. Als je met 8 rijdt, heb je altijd wel gevechten op de baan :) Zeker aanrader om die mode uit te proberen.

7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Cycled Production heet dat.

ik zie nu jouw gt pas, ik zat laatst bij jou in de lobby en toen stuurde ik jou een niet zo aardig berichtje omdat je de race ervoor meerdere mensen van de baan tikte..

(gisteren kwam je nog paar keer een lobby in waar ik ook in zat)

btw: nieuwe challenge zou wel leuk zijn..

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hihi :)

Je remde veel te vroeg ;)

En die eerste kick kwam omdat ik bij de eerste race het up en down schakelen door elkaar haalde :9 Ik schakelde van 1 naar R ipv. 1 naar 2 ;)
    Anyway, ik probeer zoveel mogelijk fair te rijden en zo nu en dan lukt dat helaas niet helemaal.

9. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik vind het goed hoor, ik race eigenlijk altijd fair. totdat iemand mij opzettelijk eraf duwt. dan krijgt diegene in de race erna altijd koekje van eigen deeg..

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het blijft natuurlijk racen. En daarin worden fouten gemaakt. Ik maak ze nooit opzettelijk (in tegenstelling tot anderen, die moedwillig alleen maar komen beuken).

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Net 10 rondjes gereden en was het daarna wel zat... beste tijd was 1:10.507

Weet niet hoeveelste plaats dat is, heb het gedaan in Freeplay en dan Hotlap... kan ik het nu nog ergens terugvinden??

12. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik kwam vanmiddag in hot lap tot 1.08.931, 9551e plek op de leaderboards geloof ik.
    Het moeilijkste vind ik om de 1e bocht boven de 150 km/u te nemen. Heeft iemand daar nog tips voor qua setup?

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij gewoon in z'n 4 door die bocht laten rollen. Niet remmen voor de bocht iig.

14. Prisma

Prisma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf idee dit! Heb hem gelijk weer uit de kast gepakt en doe graag een paar rondjes mee! Zit nu op 1.10.589, maar dat moet nog wel beter kunnen. Morgen nog maar eens proberen:)

EDIT: Heb er weer 12 rondjes opzitten, en ben helaas niet verder gekomen dan 1.10.501... Heb nu wel het probleem dat ik écht niet meer kan wachten op Forza4 though..;)

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het is gewoon weer tijd voor een nieuwe challenge. Rondje Nurburgring met de Renault Megane RS of een andere lekkere hothatch?

16. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Voor de bocht gas los en in de bocht het gas er op, zo voorkom je dat de auto gaat glijden.

Voor een Baantijd-challenge ben ik een grotere voorstander van een klein circuit dan zo'n grote. Maar bij het racen met z'n 8en is zo'n bekende, grote baan natuurlijk wel het leukste.

Het lijkt mij dan leuker om bv een scherpe tijd op Circuit de Catalunya National Track te rijden met een Seat Ibiza Cupra.

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens! Toch makkelijker 'herkansen'. Als ik nog iets mag opmerken: is het niet fijner en duidelijker om 0,0 upgrades aan de auto te doen? Dus ook geen verlagingsset of velgen die de auto 14 kilo lichter maken, etc. Zo rijdt iedereen in exact dezelfde auto.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, fabrieksauto's zonder upgrade lijken mij het beste :)
    Verder lijkt mij Nordscheife als week challenge niet cool, omdat ik persoonlijk geen zin heb om voor een week challenge rondjes van 8/9/10 minuten te moeten rijden. Echter, Nordschleife kan natuurlijk wel gewoon als open challenge worden aangemaakt welke altijd open is. Ik zal Martijnn is even een pm sturen of hij de startpost nog gaat updaten, anders wil ik wel een nieuw deel aanmaken met wekelijks een nieuwe challenge.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    PM is gestuurd ik wacht op een reactie :)

Verkeerde edit buttonO-)

20. JeePee

JeePee Guest

Leuk initiatief jongens! Hopen dat het een beetje levend blijft. Die challenges vroeger waren altijd gaaf :) 't Is dat ik geen FM3 heb, anders had ik zeker even meegedaan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina