Saboteur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 22 aug 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vertel.
    Budgetgaming kan me niet verder helpen, en aangezien jij zo zeker lijkt van je zaak neem ik aan dat je wel ergens een link voor me hebt?. ;)

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is alweer duurder geworden bij zavvi/thehut/play. Prijzen wisselen er nogal vaak. Als je geduld hebt vaak checken en misschien heb je geluk.
    Wel 14 euro bij amazon.co.uk al moet er nog wat bij om gratis verzending te krijgen.

3. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zag ik hem tijdje terug voor 12 euro bij MM Eindhoven liggen.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em nu dus eindelijk. Een dezer dagen maar eens aan beginnen.
    Zijn er qua achievements nog dingen waar ik op moet letten? (difficulty of andere missable dingen)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Qua difficulty geen achievements, wel een aantal dingen die je kan missen. Onder ander dat je onopgemerkt met een Nazi disguise een storymissie volbrengt. Al kan je gewoon een achievement guide bekijken, want zitten toch geen spoilers in de achievements.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien dan inderdaad maar een guide bekijken. Altijd zo zonde als je er na het uitspelen achter komt dat je op een stomme manier iets gemist hebt. :p

7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een vette game, nu een tijdje gespeeld en echt raar dat deze game niet meer aandacht heeft gekregen _O_

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zometeen toch eens deze game oppakken op aanraden van een maat, ben benieuwd!

9. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb de game ondertussen uit en ben er heel tevreden over. Wel had er op sommige vlakken meer ingezeten voor mij gevoel. Freeplay missies daarentegen zitten er heel veel in, beetje aan de hoge kant zelfs, aangezien het toch veel van hetzelfde is.

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    moet inderdaad zeggen dat het een toffe game is, toffer dan ik had verwahct!! ik ga mehier wel mee vermaken!!

vroeg me alleen af, hoelang is de singleplayer van deze game ongeveer?

en over die ''ambient freeplay event'' ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat werkt

een lamp opblazen schijnt bijv ook zon event te zijn maar als ik dat doe zie ik geen ''completed'' ofzo...
    zeggen ze niks als het gelukt is??

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok die freeplay events ben ik achter!!
    maar voor de achievement lol moet je er wel iets van 400+ doen dat gaat me dus van zn lang zal zn leven niet lukken tenzij ik er echt 100+ uur aan ga besteden

maar hoelang is de singleplayer missies(als je ook de sidequests doet)?
    vind het een erg vette game moet ik zeggen! orginele setting voor een sandbox game!
    als ik wist dat ie zo vet was had ik em veel eerder gaan spelen :D

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb 40 uur over de game gedaan incl. alle (+-1000) freeplay events. Laatste 10 uur was voornamelijk die events afwerken. Daarvoor had ik er ook al heel wat gedaan omdat ik het leuk vond :+

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    en hoelang is de game als je alleen voor de missies + sidequests gaat?

die events kunnen me niet zo boeien zijn er gewoon teveel van...

14. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Als je door de game rusht, ben je er denk ik vrij snel doorheen. Zoals al gezegd, heb ik 30 uur over gedaan maar dat was dan meer dan alleen de missies. Puur missies moet tussen 10 a 20 uur goed te doen zijn.

Ligt er ook nog eens aan op welke moeilijkheidsgraad je speelt en of je dingen zoals bijvoorbeeld de perks doet.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok thx dan word het een dikke 20 uur voor mij
    ik wil allesidequests doen en de perks
    en een aantal van die events

en de hoofdmissies natuurlijk ;)

speel op normal

verbaast me trouwens dat deze game zo weinig aandacht heeft gehad... verdeient echt meer!

16. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd een geweldige spel, heb hem al een tijdje terug helemaal uitgespeeld incl die free ambient events. Zijn prima te doen, zolang je onderweg van a naar b een aantal alvast opblaast. Ik heb veel van bazo's gebruik gemaakt, als je dat ongezien gebruikt kan je snel heel veel opblazen en snel verplaatsen.

Het verbaast mij ook dat er erg weinig aandacht is voor dit spel.

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    met bazo's bedole je bazookas??

die heb ik nog niet gehad, alleen dynas tot nu toe
    wat ik wel fuck vind afentoe wil je een toren opblazen plaats je dyna maar kan je niet lekker/snel genoeg beneden komen

18. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Je hoeft niet helemaal omhoog te klimmen he? Kan ook gewoon beneden het explosief plaatsen:D

De Panzerfaust is btw wel een uitkomst als je alle freeplay missies doet, de kisten op daken daarentegen :emo:

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  19. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep doel op bazookas. Het klimmen en afdalen duren soms idd nogal lang maar ja. Ik blies alleen dingen op als die in de buurt waren, dus tijdens de missies van a naar b wat dingen opblazen. Laat dingen staan als je daar moeilijk bij kan.

Later in de freeplay met je bazo's alles opblazen, of pik een tank maar daarmee hou je niet lang vol 8) doordat de alarmniveau met tanks snel omhoog gaat. Als je een tank eenmaal naar de garage hebt gebracht kan je daar altijd gebruik van maken :D

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    in het stats scherm staat trouwens een % van compleetheid missies
    maar is dat van het hele spel of Per ACT?
    want ik zie ook stats per act staan ofzo.....

Deel Deze Pagina