[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sukkels.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waar ik me zorgen om maak is dat die instinct mode alle toffe features zal hebben, maar zodra je het uitzet, heb je niks meer. Met toffe features bedoel ik vooral de diepgang die ze willen stoppen in de vermommingen, dat klinkt echt heel tof en moet ook gewoon beschikbaar zijn voor mensen die hardcore difficulty gebruiken. Maar ik hoef die shit als door muren heenkijken echt NIET!!!!

Verder blijft de keuze om Bateson niet te gebruiken onbegrijpelijk,maar goed..er is mee te leven. Checkpoints hoeft niet voor mij, maar goed...in de vorige Hitmans kon je ook saven wanneer je wilde. Toch vind ik de meeste dingen wel ok klinken.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af hoeveel levels hollywood shootouts/chases zullen zijn, en hoeveel levels oldschool freeroam hitman.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht weinig echte chases eerlijk gezegd. Sommige mensen denken nog steeds dat het stukje met die heli in het eerste level verplicht is, en geen andere oplossing ervoor is. Echter heeft IO laten weten dat als je een cop uniform had aangetrokken, dat je dan rustig langs die heli kunt lopen en dan krijg je dat action stukje totaal niet. Kijk dat wil ik zien in Hitman...multiple choices.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik hoop niet dat ze al het wat hitman hitman maakte eruit doen.

waarom blijft tegenwoordig geen enkele game z'n fans trouw..

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Instinct mode klinkt wel kut inderdaad. Ik hoef geen bovennatuurlijke krachten en shit.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb dubbelgevoelens bij de Instinct mode. Ik hoef ook geen troep dat je door muren de vijanden kunt zien lopen en hun pad kunt voorspellen. MAAR..de nieuwe manier van vermommingen vind ik dan wel weer heel erg tof en zoiets moet ook gewoon beschikbaar zijn voor de mensen die op hardcore spelen. Maar dat betwijfel ik of dat gaat gebeuren want het is een deel van Instinct mode. Hoop gewoon dat je die 'see through walls' ongein kunt uitzetten.

9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat klinkt allemaal wel oké ja. Alleen dat door muren zien en dat soort shit idd zit ik niet op te wachten.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    WTF?! Ik kom er gewoon nu pas achter dat er een nieuwe Hitman game komt! Hoe vet!?! Trailer ziet er echt super vet uit! Insta-Must-Buy!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

- 47 can still dual wield pistols
    - Fibre wire is confirmed to make a return (no mention of syringes yet)
    - The AI will wait in ambush should you start shooting, they will no longer run towards you all at once as they did in Blood Money. Not too sure about this as they don't really go into any detail. If the AI is able to wait for you to come to them it could once again suggest a more linear level design.
    - A hint that there will be a gun customisation feature, but it will be much different to BM, no longer allowing the player to max out weapons after 2 or 3 levels.
    - Instinct WILL be rewarded for stealthy gameplay as well as silent kills etc. It sounds like Instinct will also be rewarded at the end of each level and carry over into the next level.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah fuck, al die shots werken niet. De hele site Gamenyusu werkt ook niet nu, ben erg benieuwd naar ze.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh, dan maar weer zelf uploaden.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Waarom post je 2x dezelfde shots? 8)

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    BigKabuto ziet ze niet, dus dacht iedereen ja! :mad:

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ziet er heel nice uit, en dank voor de upload. Ik kon de site Gamenyusu.com ook niet op in Firefox, dus hier werkte het echt niet. Voor Modder zo te horen wel, vaag zeg..ah well. Thanks!

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zal wel vast iets zijn zoals in Assassin's Creed. Al kunnen ze beter opfucken met de MP.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh neeeeee toch he, deze dan ook al die fucking tyfus multiplayer mode? Waarom kunnen games niet gewoon singleplayer blijven? Waarom doen niet meer devs zoals Rocksteady....zucht.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60

Ach vond AC best een geslaagd experiment. Bovendien zijn er nagenoeg geen stealth multiplayer (spy vs merc was geniaal _O_), dus ben wel benieuwd waarmee ze komen.

Beetje gaar alleen om erover te beginnen als je inhoudelijk nog niks kan zeggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina