[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brazilië: 5-2-1-2 _O_
    Weet je wat je gwn moet doen: ga naar aftrap en speel met brazilie. Kijken of e het wel fijn vind ;) vind de verdediging chill. Maar de aanval kut ;)

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Alles verkocht en nieuw team aan het bouwen.

Doe rustig aan. Als een speler niet bevalt (zoals 85 Kompany oftewel meneer de vrachtwagen) dan rot hij op (staat nu IF Ivanovic naast me 89 VIDIC)

Vooral de 86 parker is echt een topspeler zeg. Die kan echt alles. Young IF, Bent IF en Hernandez zijn ook heerlijk trouwens. Echt twee snelle oppertunistische spitsen.

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    wie verkoopt coins? pm me :)

4. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha vind de aanval juist wel fijn, Pato:D:D
    Ga denk ik maar voor 4-2-2-2
    is maar 1 fatsoenlijke CVM in Brazilie....

Iemand andere opstelling(het lieft met 4 verdedigers)

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  5. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke formatie voor een bundesliga team die niet al te duur is.

6. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    iemand die coins verkoopt? heb ze nodig

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Richard, zet een aantal spelers online en PM me de namen met informatie.

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kan je niet even zeggen met welke spelers je wilt spelen, welke formaties je gewend ben etc?
    Nu klinkt het echt van; Ik wil een duits team en zoeken jullie de rest maar uit. :+

4321: Adler, Aogo, Naldo, Mertesacker, Hummels, Nuri, Zé Roberto, Ballack, Podolski, Gomez, Farfan

Sorry had effe geen zin om een opstelling te maken. Ik had vroeger zoiets gehad en het speelde best wel chill, en dit team kost geen 15k en dan heb je nog wat over voor wissels.

Vind je het niet leuk om hard te werken aan één team? Het lijkt wel of jij elke 2 uurtjes een nieuw team wilt. :+

10. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meestal speel ik 4-2-2-2.
    maar dat is niet echt goed denk ik voor een duitse squad.

11. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Je kunt zien hoeveel het me gekost heeft he :p

12. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, vind de grote competities niet leuks, daarom dacht ik aan brazilie, maar ghana zijn krachtige spelers. Dus wss worden die dat, maar hou me spaans team hoor, Iemand andere opstelling voor de ghandies? 4-1-2-1-2 misschien, speel vooral 4-2-2-2 ben dat eigenlijk wel zat na heeel veel potjes.

Ik kan niet kijkwn voor hoeveel je de Ghandies hebt gekocht, zit Op dit moment op ipad en kan nu dus niet kijiken.

Of welk land is nog meer kracht met redelijke spelers? En is 3-4-3 een fijne opstelling, of 3-5-2 en hoe moet je dan spelen met zp een opstelling.

En vele hier tikken in de wedstrijd, ennhebben dan 65% balbezit. Ik wil dit graag gaan oefenen is Ghana dan iets, of brazilie? En welke opstellingen zijn daar handig voor

13. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ah ok, ze kostte me 105-110k. Ik speel voornamelijk single player en daar tikken ze wel lekker. Vooral Essien en Gyan zijn egt top. Annan is ook beter als ik had verwacht trouwens.

14. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. DE KLETSKOP

DE KLETSKOP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips voor een goed silver team? wil het op 4-1-2-1-2 houden, heb 200k uit te geven ;)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn inderdaad met mooie Russische spelers :+.

18. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een vraag, is je Chemistry ook honderd als je bv engelse spelers en engelse competitie(BPL) spelersin 1 teamzet?

Of alleen als je achterhoede BPL doed middenveld Engeland, en voorhoede half/half?

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als elke speler op de juiste plek met de juiste formatie staat en je hebt een trainer met de juiste formatie,is de chemistry 100%,ongeacht de competitie of afkomst.De personal chemistry zal dan wel lager zijn dan bij allemaal engelse spelers of allemaal spelers uit hetzelfde team(dan heb je 11 personal chemistry en anders 9)

20. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Na lang kutten en kloten heb ik eindelijk het team af waar ik het lekkerst mee speel! Heb het team geamaakt ook voor dat 6800 en heb nu gewoon 4x dat 4000 toernooi gewonnen zonder ook maar 1 wedstrijd te verliezen :D! Dit is het team:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dwpoFzjTba7dX

Verdediging:
    Gewoon heerlijk en goedkoop en die Braziliaanse keeper vind ik echt top hoor. Verdedigers hebben gewoon alles snelheid en kracht.

Middenvelders:
    Gewoon allemaal bazen en ze lopen ook perfect ze doen gewoon precies wat ik wil. Ze verdedigen mee en ze vallen aan en gaan ook niet als een gek naar voren gewoon goed gebalanceerd!

Aanvallers:

Speelt echt heerlijk! Ik dacht ik probeer Chamakkie is en hij speelt echt heerlijk! 13 wedstrijden 30 goals volgens mij. Hij is redelijk snel, dribbelt echt heerlijk en sterk aan de bal en kan af en toe lekker koppen en Ba is gewoon baas.

Ookal speel ik met 3 verdedigers, ik vind het heerlijk spelers lopen gewoon perfect!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina