BS 1 en 2 met veel plezier gespeeld! Vond het echt 2 fantastische games. Toch ben ik wat minder enthousiast over infinite. Ik weet zeker dat het ook weer een onwijs vette game word. Maar ik vond rapture en dat hele onderwater gebeuren echt iets hebben en lekker mysterieus. Dat gevoel heb ik hier nog niet. Maar de tijd zal het leren.
Bioshock 2 is mijn favo bioshock, jup vond ik beter dan deel 1. Waarom? Omdat ik meer water zag in bioshock 2 maar vooral veel meer levels/ omgevingen met veel sfeer. Bioshock 1 was na de helft niet meer boeiend, ik speelde het toen om het uitspelen. Bioshock 1 heeft uiteraard wel de stoerste eerste 10 minuten van beide games! Bioshock Infinte? Intereses meter: HOOG -||----------- Laag. Heel veel zin in dus. Wat een sfeer, wat een wereld, wat een thema . Eerste indruk toen ik het filmpje zag? Lijkt net een droom. Volgensmij heb ik dit soort dingen als kind wel gedroomd. Hoog in de wolken. Enfin, jammer dat het nog wachten is tot (q4? 2012?) heb hier veel zin in!
Ik heb alleen Bioshock 1 gespeeld, 2 volgt wel snel. Deze zal ik zeker volgen want die sfeer spreekt me wel aan + was na 2 games Rapture niet tijd voor iets anders?
Na 1 game was het imo al tijd voor iets anders. Deel 2 wist me niet te pakken en was gewoon niet hetzelfde. Niet eens uit weten te spelen. Was te merken dat het niet van Irrational kwam.
Hier kan ik me helemaal in vinden. Bioshock 1 en 2 zijn echt een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. De sfeer, het mysterieuze etc was echt geweldig. Ik laat deze game gewoon op me afkomen, ik heb nog bijna geen trailers gezien en ik snap ook niet wat die gekke wereld met Bioshock te maken heeft. Maar dat het een mustbuy wordt is me wel duidelijk.
Ziet er toch wel zeer nice uit. Ik kan de sfeer van rapture wel enigzins terug vinden hier. Ik vind dat de setting een heel open ruimte gevoel heeft + het is toch iets speciaals met die railways. Ziet er vlot uit. Wordt volgens mij echt 1 vd toppers 2012! (wordt toch eens tijd dat ik 2 koop )
Hmmmm...die video begreep ik niet helemaal 100%, wat haar kracht precies is. Ik zal de video later nog eens kijken. Maar dat de game speciaal gaat worden, daar is geen twijfel over mogelijk.
Ziet er allemaal erg mooi en sfeervol uit. Denk dat ik niet te veel info meer nodig heb en me lekker ga laten verrassen
Bij aankondiging werd gezegd 2012, volgens mij spring, maar dat weet ik niet zeker. En weet niet of daarmee nog is geschoven, maar 2011 zal het niet geworden zijn vermoed ik zo
Ja en ben ook bang dat mijn beurs het niet toelaat tegen die tijd. Even familie lief aankijken om al die titels te kunnen kopen.
JEZZZUS CHRISTUS !!!! Wat een game zeg ! dit vind ik nou echt heel erg tof qua gameconcept en ideeen en het ziet er ook allemaal erg netjes en afgewerkt uit.En de sfeer in de game man , niet normaal. Ik ben echt serieus blown away.