Game ook maar weer eens opgepakt, naast de andere Halo's voor de 360. Moet bij alle nog steeds Legendary halen. Man, dat kan me gewoon 1000 GS extra opleveren voor 3 halo games.
Ah thanks Je kan trouwens ook ( het is wel een beetje cheaten ) save en quitten bij de 10 minuten. Als je daarna weer doorgaat staat de timer weer op nul
Haha, dat truucje met die deur deed ik ook altijd in Danger Canyon op Halo 1 (PC), kon je van de ene basis naar de andere "warpen" door een gebergte heen. Alleen stapte je niet uit maar moest een ander je er doorheen duwen met de Warthog.
Schrijf je deze week nog in voor Halo Reach 2vs2 Op woensdagavond 6 juli vindt op Xbox Live de eerste ronde plaats van het Halo Reach 2 tegen 2 toernooi van Gamer01! Door mee te doen aan dit toernooi kun je je samen met je teammaatje plaatsen voor de finales die worden gehouden in de TV studio van 101 TV in Hilversum. Als je met dit toernooi mee wilt doen is het belangrijk dat je je voor zaterdagavond 2 juli hebt opgegeven op de site! Dus geef jezelf op op www.gamer01.tv en win mooie prijzen!
Na toch bijna een jaar Reach gespeeld te hebben heb ik Halo 3 er weer in gestopt. Wat een verademing zeg . Gameplay lijkt/is veel sneller en de maps zijn zoveel beter. Ik speel voornamelijk big team en vind de balans tussen te voet en voertuigen vele malen beter in Halo 3. Ook zijn er veel meer (goeie) BTB maps. Heb Reach zeker wel een eerlijke kans gegeven, maar zitten wat mij betreft toch teveel mankementen aan.
Daar heb je zeker gelijk in; Big Team is zeker beter in H3. Speelde dat eigenlijk bijna altijd. In Reach speel ik het eigenlijk bijna nooit (alhoewel er zeker maps zijn die zich er goed voor lenen).
Halo 3 sneller? Toen ik een paar weken terug Halo 3 weer deed ging het allemaal zo sloom. Weet niet welke versie jij speelde ?