Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja, onder de iPhone app's ja:+ Niet als iPad app.

Of ben ik nu gek?8)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Dan krijg je toch zon klein schermpje? 8)

wel cool trouwens. Thanks voor je hulp tot nu.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2011
  4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Klopt inderdaad dat je zo'n klein schermpje krijgt. :9 Hoe zat dat bij die ene meneer, had hij gewoon fullscreen?

Net even geinstalleerd op de iPad van m'n broertje en ook de activatiecode toegesmst gekregen, en toen wilden we pa eens bellen maar dat kon niet omdat hij dan ook Viber moet hebben. :mad:
    Als je hem opstart krijg je in het begin al wel te zien dat hij nog niet helemaal compatible met iPad is, en dat ze bezig zijn met een update.

5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja, was fullscreen. Linksbovenin stond 'no simcard installed' en deze meneer belde met z'n zoon in India..

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dat programma is dan toch gewoon FaceTime of niet?

7. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Sinds gisteren heeft mijn vader de iPad 2 64 GB, nu wilt hij een nieuw hoesje maar ook een toetsenbordje.
    Is er een combinatie hiervan, dus dat het toetsenbord in het hoesje zit zoja welke is het beste?!

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik deze combinatie.

Apple Bluetooth keyboard.

Bamboe iPad dock

Dit is mijn Belkin sleeve.

Persoonlijk vind ik de hoesjes met ingebouwde toetsenbord maar niets.
    Bij de meeste hoesjes moet de accu via usb worden opgeladen of ze werken op knoopcellen.

De Apple Bluetooth keyboard werkt op normale AA batterijen en gaan behoorlijk lang mee.

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  10. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6

Beide bedankt voor de reactie! die Logitech Zaggmate ziet er wel sexy uit, gelijk bestellen!

:thumbs:

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nou al sinds een tijdje zo'n badge staan bij mijn games-folder, namelijk voor het spel: 'Flick Football Super Save' (€0.79)

Ik heb echter overal lopen zoeken wat ik verkeerd heb gedaan, want kan in ieder geval nergens vinden waarom die badge er staat? Iemand enig idee?

En ja, mijn indeling is nog wat rommelig etc.

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad een klein schermpje maar je kan hem gewoon vergroten als je op de x2 knop drukt.

13. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ohja? En dan? Is het dan een lamme resolutie, of ziet het er goed uit?

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gister naar festival geweest en gaf mijn iPhone telkens de melding dat er een accessoire was aangesloten. Ik dus die onderkant schoongemaakt waar die wordt opgeladen en geblazen deed de home-button het ineens niet meer. Dacht eerst aan waterschade maar de rest deed het allemaal wel en vanochtend deed die home-button nog steeds niks.

Morgen dus ff langs T-Mobile gaan:x! Altijd wat met die schijtdingen.

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee ienie mienie vraagjes.
    1. Hoe krijg badges bij je kalender applicatie?
    en
    2. Ik heb 3 krasjes aan de achterzijde van mijn iPhone 4 ontdekt..Iemand enig idee hoe je die weg kan halen? Beste tips?

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Aaaaah! Het kriebelt weer zo erg om een iPad te kopen. Had de 1ste versie maar die heb ik na een half jaar weggedaan, omdat ik er zo weinig mee deed.

Nu zie ik voor mezelf steeds meer redenen om de iPad 2 te kopen en daarbij komt kijken dat ik mezelf weer even wil verwennen met een mooi aankoop.

Ik word echt gek van mezelf op dit moment 8)

Las volgens mij ergens dat er eind dit jaar samen met de iPhone 5 (Must buy) een iPad 3 word gelanceerd. Klopt dit?

17. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Heb eigenlijk nog een vraag, emails ontvangen doet de iPad 2 wel maar verzenden doet hij niet. Wat moet ik allemaal nog aanzetten hiervoor?! (Outlook)

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wat voor account is het? (Provider)

19. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Als het ziggo is. Dan kun je niet verzenden. Heb hierover een hele tijd met de klantenserice gebeld.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Denk dat je er helaas vrij weinig aan kunt doen. Ik zou er niet te veel naar omkijken, en het is bovendien toch een gebruiksvoorwerp!
    Maar als ik zie hoe verneukt de meeste BlackBerry's van vrienden er uit zien met dat goedkope bout plastic moet ik toch soms eventjes in mezelf lachen.

Daar komen de impuls aankopen weer aanzetten, vervelend is dat altijd he. :9
    Ik zit ook al een hele tijd te dubben en als ik zie bij m'n broertje hoe relaxt hij werkt wil ik hem alleen maar meer. Maar als ik al zie hoe weinig ik mijn MacBook Air eigenlijk gebruik en meer achter een (Windows) desktop zit in de serre denk ik dat ik de iPad ook maar weinig zal gebruiken.

Laat even wat weten hoe het is verlopen, want ik zit ook met een half defecte home-button en ik ben wel benieuwd naar je uitkomst. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina