Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^moet nog maar zien hoe snel ze dat gaan oplossen.

Eerst geen Trenched hier dus, mijn punten gaan volgende week naar Torchlight en Stacked :)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  3. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk komt KI uit op XBLA maar Microsoft wilde niet dat RARE een nieuwe KI game gaat maken...best treurig eigenlijk

Banjo ? Viva Pinata ? geef mij maar JAGO !

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fulgore niet vergeten ;)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Een nieuwe KI hoeft van mij eigenlijk niet! Ik zou al dik tevreden zijn met een remake, ik denk dat een nieuwe game toch zal tegenvallen! :eek:

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Half minute hero is toch wel vet. Vind de nieuwe artstyle zo slecht nog niet. De oude pixelart is meer 8 bit dan 16 bit en poppetjes zijn soms wel erg moeilijk uit elkaar te houden.

Als de characters wat meer op FF 6 characters leken zou het mooier zijn.

Twijfel of ik deze op mijn psp haal voor onderweg of toch op xbla

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Turtles in Time is nu trouwens 400 punten.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Die game wil ik nog niet eens gratis. Zonde van mijn tijd om te spelen. Demo was zo teleurstellend.

De SNES versie was zoveel toffer. Alles wat maar slecht gemaakt kan worden aan dit spel, is dan ook slecht gemaakt.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    SNES versie is idd 10x beter. Maar voor 400 punten heb ik hem toch maar gehaald.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je helemaal geen weet hebt van de oude Turtles in Time, dan is het best een vermakelijk spelletje. Maar als je wel de oude Turtles in Time gespeeld hebt, dan zie je dat de remake helemaal verkracht is.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem even uit gespeeld en er zijn idd erg slechte veranderingen gemaakt. Kan eigenlijk geen verandering noemen die beter is. Kun je deze trouwens nog steeds co-op offline spelen? Of zit er helemaal geen co-op in de game?

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap niet dat de ontwikkelaar heeft gekozen om de gameplay te veranderen. Je had eerst zoveel vette moves. Nu kun je alleen button mashen.

TMNT 1989 was nog veel leuker.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Overigens vind ik die HD grafics ook niet te pruimen. Bij Double Dragon vond ik dat ook een zwaar minpunt.

14. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk heb je maar meeste jonge gamers hadden snes versie Turtles in Time nog nooit gespeeld...

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee maar dan nog. Die kopen dit soort games niet, is te simpel voor hun. Zit geen nostalgie waarde aan vast.

En ook al ben je jong en wil je dit spel proberen, dan speel je nog liever een spel met een uitgebreidere lijst met aanvallen lijkt me.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat weet ik nog net zo niet hoor.

Turtles in time zoals in de arcade, voor 4 spelers. Hoe tof dat wel niet was die kast. Daar kunnen die ''uitgebreide'' flitsende vechtgames toch niet tegenop. Geef die kast aan de huidige jeugd en ze spelen hem helemaal kapot.

Ik denk van de oude arcadegames, juist deze 1 was die nu nog steeds goed zou werken voor jeugd.

Deze versie is een aanfluiting.

Laatst bewerkt: 3 jul 2011
  17. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    had hem toen gelijk de eerste dag gekocht vandeweek toevallig nog gespeeld hij is tof maar de snes versie was toffer
    is er trouwens al bekent of shenmue nog naar xbox live arcade kwam

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als Shenmue naar XBLA komt en het goed verkoopt kan dit misschien nieuw leven blazen in een sequel...O-)

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    OF, Sega kennende, releasen ze een waardeloze port van Shenmue, zonder de originele japanse stemmen maar met de engelse dub, en heb je straks een hele zooi gamers die zich hardop afvragen: nou.... is DIT het nou!? Dat hele 'Shenmue'!?

20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue heeft al een sequel, genaamd shenmue 2. Is ook op de xbox uitgekomen en kan via backwards compatibility gespeeld worden op de 360.

Deel Deze Pagina