Laatste keer dat ik en aan paar andere mensen iemand reporte deed de GM helemaal niks. Ging toen om die Phoenix mount. GM zei dood leuk dat ik volgende keer maar raidleader moest zijn. Loot stond gewoon op normaal en net toen de boss dood ging werd hij naar ML gezet.
Dat gebeurde gisteren bij mij dus ook. Voor de raid had die het even naar Need or Greed gezet geloof ik, maar snel daarna, niemand had het door door het downen, zette hij het naar Master Loot. Hij staat er ook om bekend, maar kennelijk word er op mijn realm niks tegen gedaan. Sterker nog. Via de raid, toen we net in de instance waren, werd er al door iemand van de raid gezegd dat hij dat wel vaker had gedaan. Beetje zonde, maar wacht eerst mijn report op die gast wel even af.
in PUG: - Vragen naar loot rules. - RL geeft geen loot rules? niet meegaan. GM's kunnen dan namelijk niks. Als de loot rules Roll - MS > OS is bijvoorbeeld en hij zet het naar ML is het een bannable offense en kan een GM er iets aan doen. Anders niet.
Was bij ons toen het geval. Hebben er zelfs SS van. GMs deden helemaal niks. Niet dat mij het iets boeide, maar vond het toch vreemd dat we zo snel afgescheept werden.
Ik heb nog geen reactie gehad verder, maar dat komt ook omdat ik mijn tekst nog even aangepast heb. 500 tekens kan best weinig zijn. Ik hoop alleen niet dat ik hetzelfde heb als jij, wil dit toch wel kunnen bespreken. Lijkt me heel normaal, maar boeit mij verder ook niet meer. Ik ga alleen niet het risico van een Ninja Loot nemen, ook al wil ik de mount zo graag.
Net klaar met me druid in BOT, 1e 3 bosses down. eergistere gedinged, Het gearen gaat heel snel. En het speelt lekker! Linkje: http://eu.battle.net/wow/en/character/lightbringer/Sarama/simple
Item zul je sowieso niet krijgen. Misschien dat ze hem bannen maar verder zul je er weinig aan hebben.
Ja, helaas wel. Gelukkig een klootviool minder straks. Zijn minstens 5 geweest van de raid die een report hebben gestuurd. De andere vier viel het toen nog niet eens op wat er gebeurde. Hij had blij mogen zijn dat er geen leden van de guilds Borderline of Knights of Honor bijzaten. Die hadden hem wel opgespoord denk ik. Zijn echt te verslaafd aan het spel de leden van die twee guilds.
Ik ben vandaag ook maar weer eens begonnen voor de vakantie. Eerst maar eens al mijn chars van 80 naar 85 levelen. Zijn er nog mensen hier die op Lightbringer Alliance spelen?
Ik kom dagelijks van die klootviooltjes tegen die ninja'en omdat ik niet quest maar random dungeons doe Vandaag nog iets heel onbeschofts meegemaakt ook.. In Stonecore, http://www.wowhead.com/item=55810 dropt, mastery + spellpower item, en dan begint opeens de healer te miepen nadat ik (als warlock) gewonnen had dat het een healers item was, dus ik weiger natuurlijk, maar hij blijft doorgaan, dus ik zeg dat ik wowhead comments ga lezen, en als ze daar zeggen dat het een healers itemn is, dat hij hem kan krijgen.. Natuurlijk staat bij wowhead nix over healer item, maar omdat ik al 2 goede trinkets heb en hij bleef zeuren met zn guildmaatje toch maar gegeven, meteen erna wordt ik gekicked, vlak voor de laatste boss. Serieus, andere mensen kunnen dit heel makkelijk van zich af laten glijden, ik dus niet, enige wat ik kan doen is mijn blasklist addon bijwerken.. Maar dit soort figuren moet ik echt niet irl tegenkomen..
Ik zou het voorleggen aan Blizzard hoor. Dit lijkt mij gewoon een verkapte Ninja Loot. Lees: Verkapte.
Opgespoord? En dan? Het is gewoon je eigen schuld. Je hebt niet eens gevraagd naar loot rules en dus al helemeel geen screenshots van iets dergelijks genomen. Je zegt ook al dat je wist dat hij er bekend om staat en dat het zelfs door iemand gezegd werd voor de raid. Nou als je dan nog zo dom bent om met hem mee te gaan moet je ook niet zeiken.
Ik snap niet dat mensen zo makkelijk over ninja's doen. Als je met een groepje mensen door de stad loopt en opeens loopt iemand een huis binnen en komt met een portomenee weer naar buiten is het toch ook niet de schuld van de eigenaar van dat huis omdat hij geen extra slot op zijn deur heeft? Het is gewoon onbeschoft om dingen te pakken die niet van jou zijn, zowel irl als in games.
Maar het is niet van jou. Als er gerolled word is nog steeds de kans 1/10 dat je wint. Dus die vergelijking gaat ook niet op.