Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Go fuck your self. Ik wil ook 4G, hoe en wat moet ik doen? Zeg op! 8)
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik reageer op een post dat een telefoon met Dual core veel sneller zou zijn als een telefoon die dat niet heeft, ik geef duidelijke argumenten waarom dat dus niet zo is. Het ligt aan de OS!!!!

    Het gaat erom dat mensen nu denken dat Dual core een ruk uitmaakt, misschien voor Android of iOS maar voor WP7 NIET dat zeg ik niet zomaar dat zeg ik omdat het zo is. Als Microsoft nu al dual cores wilde hebben dan waren ze er al... ze hebben het NIET nodig WP7 is snel genoeg en met aankomende Mango update nog eens sneller. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?

    Uiteindelijk zal er wel een dual core WP7 toestel komen eind 2011 of 2012 doordat ze natuurlijk ook met specs niet achter komen raken, ik heb alleen liever dat ze er betere displays in stoppen dan een dual core.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Net een developer geworden ;) ben benieuwd naar de mango update :)
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mango beta is al te downloaden, ook voor consumenten op dit moment. Alleen het is niet geheel zonder risico!!! Ik ga het in iedergeval niet doen, wacht netjes op de echte release. Het kan namelijk zijn dat je door de hack uitgesloten wordt van toekomstige updates en je telefoon kan bricked raken... Garantie is kwijt dan, en MS zal waarschijnelijk geen oplossing bieden!
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Och ja, dat klopt. Met een truc kan je je telefoon veranderen in een developers telefoon en Mango downloaden. Ik vond het al zo vreemd dat je opeens een developer bent geworden. :+
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bezig met een applicatie en vond het nu het juiste moment om het te gaan worden. Ik ben ooit een programmer geweest voor ik Project Manager ben geworden. Dus ik moet het nog kunnen ;)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je al een idee wat voor een app je wil gaan maken? Ik ga zelf ook apps voor WP7 schrijven alleen dat ga doen in vrijetijds uren, en daar heb ik er momenteel te weinig van.

    Edit: er is een speciale app trouwens te downloaden waar je in de app zelf je eigen (basic)app kan inladen ik zal even zoeken hoe die ook alweer hete... is alweer een tijd geleden dat ik die heb gedownload.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh okee, ik wist niet dat je nog een baan had naast de politiek. Zonde eigenlijk dat je, je tijd verdoet aan zoiets onzinnigs als je al een hele toffe baan hebt.

    Zijn er grote verschillen tussen applicaties bouwen voor de WP7 en de Android/iOS? Op de programmeertaal na dan.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het poorten van apps is niet zo moeilijk, nu al helemaal niet doordat MS een tool heeft uitgegeven die scripts bijna automatisch omzet naar code voor WP7 apps.

    Er zijn meerdere mogelijkheden zoals C#, F#, SilverLight en XNA Framework...

    Hier kan je lezen over de ontwikkelingstool voor WP7.

    Al met al als je de basics kent ben je er nog niet, want je moet $ 100 per jaar betalen en dan moeten je apps ook nog door een keuring heen. Het is van belang dat je in de apps de Metro UI gebruikt, als je dit vertikt dan komt je app er niet doorheen. Er zijn best veel dingen waar je je aan moet houden voor je een WP7 app maakt, ik denk dat iOS en Android hier wat makkelijker over doen. Android al helemaal omdat het 'gratis' is.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb een social media app in gedachte (en ik werk samen met een team). Ik bedenk iets en zij maken het. Had ik vroeger ook gedaan voor gamercard ;) vlaggetjes en veranderende achtergronden was mijn idee :p
    politiek is een roeping/hobby maar voor de centen moet je het niet hebben ;)

    Ik ben irl een project manager/leider ict en ben voorheen programmeur en infra beheerder geweest :+ Biochemie gestudeerd en al sinds mijn 6de gamer ;) ik ben nu 36
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Er komt naar alle waarschijnlijkheid een Samsung Galaxy II variant met WP7 erop!

    HIER

    [​IMG]

    (Het is een Gerucht!!);)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb de SG2 van mn vriendin een aantal keer gebruikt (vooral voor Paradise Island :9) maar vind m niet heel speciaal, maar dat kan ook door Android komen. Heb zelf ook nog nooit een smartphone gehad (wacht echt op WP7) dus kan ook niet zo veel over andere zeggen. Ben verder vooral benieuwd welke speciale features Nokia telefoons krijgen en of er nog iets met 3D wordt gedaan.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nu Mango draaien (helaas is de NL marketplace nog niet gevuld) dus heb ik weer mijn alternatieve account in gebruik, maar kan dus nog geen apps kopen ... straks met de dev kit aan de slag :)
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]krOvK-KGaMY[/yt]

    Hier een video met het eerder besproken verschil met apps tussen WP7 en de rest.


    [​IMG]
    En nog een nieuwe WP7 telefoon van LG komt er ook aan, nu ben ik niet zo gek op LG maargoed altijd mooi meer keus.

    "The smartphone will offer you a large touchscreen display, a full QWERTY keyboard, a 1GHz processor possibly from Qualcomm, 8GB of storage space and Windows Phone 7 running in the background."
     
  15. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe samsung telefoon

    [​IMG]

    Samsung Focus of Galaxy S II zou het kunnen zijn
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De hoeken zijn ronder dan bij de Galaxy SII, of ze hebben de behuizing van de oude Galaxy S gebruikt.
     
  17. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169


    Eerste beelden van de Nokia 'Sea Ray' met Windows Phone 7.5 (Mango).

    "The device is”super confidential” at this stage and features gorilla glass, pillow shaped backing and a carl ziess 8MP camera."

    Dat geldt voor dit toestel, en dan komt er nog een toestel met deze specs:

    "Nokia is also rumored to be launching a dual-core N8 variant with a 12MP camera, QWERTY touchscreen candy bar phone and a cheaper touchscreen device with less expensive body."

    Allemaal als eerst in de EU (waaronder Nederland!!!), dus hier hoeven we niet lang meer op te wachten!
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sneak Peek Nokia WP7 (geen Sea Ray toestellen, maar nog uit te komen!)
    [yt]QyLxxeOXpxQ[/yt]

    Het is een leak video, dus eigenlijk mag hij nog niet op youtube gezet worden vandaar de kwaliteit. ;)
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik las trouwens dat op 1 september Mango uitkomt. Zou erg goed zijn voor WP7 imo omdat het dan pas echt losbarst!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina