goddomme, dus dood ben je gwn naar af, wat is dit? nes tijd? hahaha damn dus je moet echt goed opletten, maar dat kut ding reageert soms niet altijd even goed als je met je linker had switch maakt zeg maar
Ik krijg 'm morgen in de bus als het goed is, maar begrijp ik nou goed dat het gehele spel géén checkpoints heeft? Of alleen per level?
denk per level, ik was best ver. maar ik moest weer opnieuw beginnen . ik dacht doe ik iets fout misschien is er een ellelang password midden in een level
Doe jij het met Kinect of met controller ? Soms flitst je beeld een keer rood, dan weet je dat je op moet letten ergens, maar dan ben ik meestal al te laat, dan moet ik opnieuw, hoe vaker je bepaalde levels doet, hoe meer inzicht je krijgt wanneer je wat en waar moet doen. geduld en goed opletten zijn belangrijk.
Ik heb nu de eerste twee levels gespeeld, zes sterren bij elkaar verzameld! Ik heb zowel met de controller als met Kinect gespeeld, de ervaring is dan toch anders. Met Kinect heb je een groter vizier, maar vind ik het moeilijker snelle bewegingen te maken dan met de controller. Kan iemand mij trouwens de besturing van de Kinect uitleggen? Ik heb eerst met de controller gespeeld en kreeg daar een uitleg over de besturing. Nu weet ik dus niet hoe 't met de Kinect werkt met die sterke aanval.
Vandaag nog wat meer gespeeld, het enige wat ik echt suf vind is dat je bepaalde levels een aantal keer opnieuw moet doen. Om zo genoeg sterren te verzamelen, zodat je naar het volgende level kan. Het derde level Beauty is echt super mooi! Tweede ook trouwens. Alleen Matrix is een beetje saai.
Heb hem vanmiddag ook gehaald, vanavond meteen uitproberen. Stiekem hoop ik ook nog op een Kinect enabled patch voor Rez HD Voor de rest is er in het huidige Kinect aanbod niks wat me aanspreekt. Dus wachten op ME3, Ghost Recon en andere core games waar je de Kinect mee kan gebruiken
Psst, wil je even kijken naar de install size van Child of Eden? Was zelf alweer helemaal vergeten dat dat topic bestond. Wie weet wat ik nog meer gemist heb.
Vind je Kinect Sports ook helemaal niets Delphiki? Ik vind tafeltennis en boksen erg leuk om samen of tegen iemand te spelen. Daarnaast is het best uitdagend op tegen de A.I. te spelen als je een hoge moeilijkheidsgraad kiest.
Inderdaad. Kinect Sports is echt de moeite waard om eens te checken! Probeer op zijn minst eens de demo.
ik ben child of eden nu al zat.. die geen checkpoints is brutal.. kom echt zomaar ineens die gekke blauwe rommel op me af die ik alleen met mn linkerhand kan killen. wil ik switchen naar mn linkerhand, tript dat ding
In welk level zit je vast? Ik ben een aantal keer dood gegaan in het vierde, maar denk dat ik het wel kan halen. Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik zo'n speciale aanval doe met de Kinect?
level 1... zo moeilijk is het niet, maar als het beeld ineens naar boven gaat omdat ik met mn linkerhand wil aimen terwijl er 3 van die blauwe bollen op me afkomen en ik dood ga en ik WEEEER opnieuw moet beginnen, raakt mn geduld al snel op
Wow! Staat je Kinect wel goed afgesteld? Ik heb er niet zo veel moeite mee. Kan je uitleggen hoe ik die sterke aanval doe met de Kinect? Ik heb de Kinect tutorial gemist.
Beide handen snel in de lucht steken. Wat een beetje raar is want je draait dus hoe dan ook je camera wat omhoog