[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij is nie tin nederland? dus pre - orderen heeft toch geen zin?
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    En het speelt erg lekker!!
     
  3. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat het zilvere team wat hij bedoelt?

    Edit : Ik zie het al , braziliaanse squad

    Wat zijn de voordelen van een zilver team? want wil er wellicht ook een maken?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2011
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Lukiee postte zijn Braziliaans gouden team. Volgens de prijzen van FUT 11 info kost het team ongeveer 10k als ik het nog uit mijn hoofd reken? Misschien meer hoor, ik weet niet de prijzen van de spelers (buiten de reserves) in zijn team. :9

    Anyway, ik heb 18k. Daar red ik het toch wel mee?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2011
  5. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zeg je dat je het met 10k kan maken. Dan vraag je of je het red met 18k...

    Je kan ook gewoon even een paar spelers opzoeken bij Search en de gemiddelde prijs pakken. Dan zie je het ook
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha, niet in de gaten gehad. Zat ondertussen met een vriend van me te praten en typen + praten gaat niet samen. :+
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 85.000 voor betaald ;) 4-1-2-1-2 is duur
     
  8. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverredomme, connection lost in de laatste 3 min. geen punten, contract verspild en men DNF naar de klote..
     
  9. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik merk het. Ben al 15k kwijt voor alleen maar Luis Fabiano, David Luiz, Michel Bastos, Welliton en NenĂª... Dat wordt even met m'n bronzen team een singleplayer toernooitje uitspelen om eerst even goedkopere Brazilianen te kopen en daarna sparen voor de duurdere! :p

    @ marcie

    Pre-orderen heeft wel degelijk zin, maar in mijn ogen alleen als je zin hebt om lang te wachten bij TheHut en Zavvi (beide sites horen bij hetzelfde bedrijf, dus dezelfde levertijden). Je kan 'm ook bij Amazon (.co.uk) bestellen. Binnen max. drie dagen in huis en dan heb je alsnog de Special Edition. Maar ja, misschien komt het goede nieuws ooit nog dat de Special Edition ook in Nederland komt! ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  10. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik probeer nu zoveel mogelijk dat 6800 toernooi te spelen :p.
     
  11. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Zeg Victor, ik heb nog een paar Brazilianen waar ik vanaf wil, ik wil ze wel voor een zacht prijsje aan je verkopen?

    Gaat uit m'n hoofd om Welliton, Diego en nog 2 andere.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik op "advies"van CR7 een 3-4-1-2 team gekocht had,beviel dat me zo erg,dat ik mn hele TOTY Bundesliga team op trade gezet heb.Ik ben voor een Barclay team gegaan.Omdat Ballotelli zo erg lekker speelde en er op los scoorde heb ik de IF Ballotelli gekocht...Man die speelde echt slechter dan de normale versie?...WTF?,IF 89 versie TEVEZ ernaast...man die speelt ook waardeloos....allebei verkochht en alleen mijn CB's zijn IF's,de rest de normale versie en het speelt geweldig.Haha....na eerder met IF SAHA gespeeld te hebben en hem bagger vond,toch gisteren ff de normale SAHA gekocht...hahaha...1 wedstrijdje mee gespeeld en 3x scoren.

    Dit is mijn team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#jt7tuuGYba70p

    o ja en ik had wat contractjes nodig en fitness kaartjes en injury kaartjes,toen dacht ik laat ik ff een 15K pakje kopen,dan heb ik al die kaartjes en misschien een leuke speler....hahaha,wat denk je wat?

    MESSI!!!!...de derde keer dat ik hem in een pakje krijg...nu istie alleen 4x minder waard dan de eerste x.,zie hier messi:

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cfmVILBjba70t
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  13. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd man!
    Echt niet normaal!

    Heb opzich wel een sterk team(niet qua sterkte allemaal wel redelijke spelertjes) dus ga ook zo een Jumbo pack kopen, heb toch niks meer te doen want ga geen toernooi spelen voor zo weinig bonus, zijn de crontacten nog duurder (A)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die custom tactics/formations gebruikt in FUT 11? Ik gebruik het met mijn 4-3-3 Eredivisie teampje laat het echt veel fijner spelen. :)
     
  15. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn dat eigenlijk?
     
  16. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die in FUT gebruiken dan?
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Op start drukken aan het begin van een match en dan aanpassen.
     
  18. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo, je custom tactics en formations spelen veel lekkerder, ben alleen te lui om ze gebruiken op fifa:)
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar weer ff mijn team geupgrade,lijkt me wel een bazen team nu:

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dZX6yAj3ba73b

    ja speelde ook geweldig.Maar nadat ik IF ballotelli gehad heb en IF 89 tevez vond ik die zo tegenvallen dat ik voor de normale aanvallers gegaan ben.Gaat bijhoorlijk.Agbonlapacewhore scoort:19 goals in 14 wedstrijden en heeft denk ik wel al 15 assists gegeven.De normale Bent loopt ook lekker,scoort 15x in 10 wedstrijden,Saha heeft 3x gescoord in 1 wedstrijd en topper Ballotelli heeft er 27 inliggen na 10 wedstrijdjes.Dus ik zie nu ff geen reden om IF spitsen te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  20. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina