Vanavond de platinum na 2 jaar binnen gesleept Op naar deel 2. http://infamous.wikia.com/wiki/Kessler Daar staat eigenlijk alles.
Thanks voor de link. Het he spel heeft me eigenlijk nooit het idee gegeven dat er zoveel achter de story zat ...
Ben net begonnen aan Infamous. Erg leuke game! En deeltje twee ziet er nog beter uit... dus die ga ik mij zeker nog eens halen.
laatst opnieuw begonnen met infamous had eerst de goede kant gekozen ben nu begonnen voor de slechte kant
Ja, inderdaad erg leuk en deel 2 net zo. Ik heb direct deel 2 gehaald toen ik deel 1 uit had En dat terwijl ik die games nooit zou hebben gespeeld als deel 1 niet gratis was bij het welcome back gedoe van Sony
Ik denk dat dat voor velen hetzelfde is. Ik zou InFamous ook nooit in de winkel gekocht hebben, maar ben toch zeer positief verrast door deze te kiezen als gratis DL. Ik weet zeker dat dit de sales van deel 2 goed heeft gedaan.
Ja, ik dacht aanvankelijk ook, weer zo'n superhero game, free-roam, zal wel ... Ben ook positief verrast over de hoeveelheid content. Je bent er best even zoet mee. En in deel 2 is het alleen nog maar meer ... En de missions zijn een stuk gevarieerder dan in deel 1....
Hm, moeilijk... Evil denk ik. Zoals je misschien zag in mijn filmpje van een paar pagina's terug kun je daar lekker losgaan en chaos veroorzaken. Als je Good speelt moet je meer opletten (en krijg je ook niet de awesome granaten die zich verdubbelen ) [yt]EHjVSsRMGwo[/yt] Good heeft wel andere perks, maar leuker is Evil.
maar maar.... op de rest van het internet las ik good! Dus ben al aan good begonnen. Dan maar twee playtroughs. Daarnaast ook op hard begonnen, goed te doen, maar niet zo gemakkelijk als veel mensen doen geloven, voor mij iig niet. Daarnaast onder de indruk van het spel! Vond de demo maar mwoah, maar het bevalt me tot nu toe dikke prima. Gameplay is heerlijk, de manier van Storytelling vind ik echt te gek (normaliter heb ik echt niks met die statische stijl) en de graphics zijn kraakhelder (kunnen misschien mooier, maar ik heb liever dit dan een vage blur er overheen) Positief verrast, zoals velen hier
Heb 'm ook op hard gespeeld. Bepaalde type missies zijn wel pittig ja, heb sommige shit veel opnieuw moeten proberen.
Een van de leuke dingen is dat je ook constant nieuwe powers unlocked. Zo voelt de game ook op het laatste nog vrij fris aan.
Ik snap niet dat deze game beter wordt gevonden dan Prototype, die game is in bijna alle opzichten beter. De feel van de powers (ik zit nou op 2/3 van de game en ik heb nog steeds het gevoel dat ik bijna geen fuck kan), de sfeer, het hoofdpersonage (Jezus wat kan die Cole emo doen zeg Hij wordt echt van alle kanten verbaal verkracht door bijna iedereen en hij slikt het maar. Of is dat echt alleen maar omdat ik als goodguy speel?). Het kostte me net gewoon een kwartier om bij een missie te komen alleen omdat ik steeds gekilled werd door twee gasten met rocket launchers. Bij dit soort games wil ik (als je redelijk ver bent iig) me onoverwinnelijk voelen, en hoor je niet nog moeite te doen voor twee gastjes die je in het begin van de game al tegenkwam. Ja je unlocked vrij laat in de game nog nieuwe powers, maar echt sterker word je niet... In Prototype kon bijna niemand je nog wat maken rond het eind van de game, en als ze dat wel probeerden kregen ze gewoon een tank op hun hoofd. Hier kost het me gewoon nog steeds 5x zappen om de meest basic vijanden neer te krijgen... Als ik het zo nalees klinkt het alsof ik Infamous een klotespel vind, maar integendeel Het is weldegelijk een awesome spel
Van het weekend ook uitgespeeld. Geniaal einde en een prima opzet voor deel 2. Al besteld.. can't wait.
Afgelopen week deze toch maar weer eens opgestart om verder te spelen maar ik vond het na een missie of 5/6 erg repetitief worden. Elke missie leek op elkaar. Blijft dat zo het hele spel? Speel overigens als good-guy al heb ik daar na het zien van wat YT-videos een beetje spijt van.
Side-missies vind ik wel repetitief. Als je eenmaal een good guy bent, kan je ook niet zonder gevolgen switchen naar bad guy. Althans, je krijgt de meeste skills wel, maar je kan geen bad karma missions meer doen als je eerst de good karma missions deed. Main missies zijn opzicht redelijk gevarieerd. Vooral verder in de game werd het wat gevarieerder IMO. Je moet een gevangenis beschermen, ballonnen vinden en vernieten, UAVs uit de lucht schieten etc etc. Genoeg variatie iig. Alleen kan ik niet hetzelfde zeggen van de omgevingen .