Hallo, _0/ Ik ga een XBOX 360 kopen, omdat m'n vorige stuk is, maar ik ben nooit online geweest. Maar, kan ik ze ergens goedkoper hebben? (Online spelen hé de 3 maand of 12 maand) & Hoeveel kost een map pack van black ops? MvG Niels
Ik weet niet of je websites mag adverteren, dan maar zo. Google xbox live gold goedkoop, als je een prijs vindt van rond de 40 € dan heb je ongeveer het goedkoopst. Vaak krijg je dan per e-mail de code. Cod bo mappacks kosten 1200 punten. Dat is ongeveer 15€.
Maar er zijn nu toch al 2 map packs uit voor BO? dus beide zit je rond de 26 / 27 euro volgensmij want 2400 points is 27 euro ofzo toch?
Ik koop het meestal voor €30,- - €40,- (12 maanden). De link is al bij de 3e post genoemd . Soms hebben ze nog leuke acties erbij met 800 MS points erbij of 1 maand extra erbij.
en bijv bij amazon? Of zijn die kaarten landgebonden? Want daar zijn ze idd rond de 35 tot 40 euro...
Spoiler http://www.xbox360gold.nl Gewoon daar, betrouwbaar en snel! Betaal je 1 euro meer vergeleken met de goedkoopste, maar je code heb je dan wel binnen 10 sec in je inbox!