Forza 3 Baantijden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijnn, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb je PM gelezen en het is zo dat ik een beetje druk ben geweest met andere dingen afgelopen tijd. Top idee dus daar gaan we zeker wat mee doen :thumbs:

2. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Tipje voor in de startpost, zet de Gamertags van de mensen er in die mee willen doen. Oh en zorg dat hij overzichtelijk blijft. ;)

Zelf ga ik voor 2 weken op vakantie, ik zal dus maar weinig kunnen racen. Als ik terug kom van vakantie hoop ik weer met volle bak mee te doen!

3. FORZACOMP

FORZACOMP Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een nieuwe thread gestart :) Deze kan zo dicht.

4. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Toen ik opnieuw het games-gedeelte refreshde zag ik het. 'k Weet alleen niet of de moderators er zo blij mee zijn dat je speciaal een Forza-account hebt aangemaakt. Maar mijn tips gelden ook voor het nieuwe topic. Al zou er van mij die clutch en meuk er niet bij hoeven, dat is allemaal persoonlijk. Naam + tijd, meer hoef je toch eigenlijk niet te weten?

Overigens is de lay-out verder erg dope! :thumbs:

5. FORZACOMP

FORZACOMP Member

Leuk Bevonden:
    0
    Appart account is ervoor dat meerdere members onderhoud/updates kunnen plegen :) Dit heeft in het verleden goed gewerkt.

Edit:/

Dacht dat ik het niet erbij typte, maar dat is dus niet zo :) Kleine dingen zoals manual clutch scheelt echten 2 tienden per ronde. Daarom is het wel leuk om te weten of diegene net boven je het wel gebruikt of niet. Dat stimuleert anderen om het ook te gaan proberen en houdt zo de uitdaging hoog :)

Matrix en Gerjan hebben pm voor een slotje op deze draad.

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina